چاپ خبــر

ساخت تندیس های برفی بر فراز بام ایران

رییس هیات ورزش های همگانی فریدونشهر از برگزاری هفتمین جشنواره تندیس برفی در روز 25 بهمن امسال در پیست اسکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، حسین گوگونانی اظهار داشت: این جشنواره 25 بهمن ماه امسال با همکاری شهرداری و شورای شهر فریدونشهر ، اداره ورزش و جوانان و هیات های اسکی و ورزش های همگانی و همچنین اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان و معاونت های فرهنگی و تفریحی و گردشگری و امور مناطق شهرداری اصفهان برگزار می شود.

رییس هیات ورزش های همگانی هدف از برگزاری جشنواره آدم برفی ها و تندیس های برفی را ایجاد شور و نشاط در بین کودکان ، خانواده ها و علاقه مندان به ورزش های زمستانی دانست و افزود: دست اندرکاران مجموعه پیست اسکی و عوامل اجرایی این جشنواره در تلاش هستند تا برای شرکت کنندگان فضای لازم ایجاد شده تا خردسالان ، نونهالان و نوجوانان فریدونشهری و مردم استان اصفهان و سایر مناطق کشور همراه با خانواده های خود بتوانند در کنار یکدیگر با ساخت آدم برفی و پیکره هایی از برف ساعات شاد و پرنشاطی را سپری کنند.

گوگونانی اضافه کرد: در پایان این جشنواره به 34 تندیس برتر به رسم یادبود هدایایی از طرف هیات ورزش های همگانی اهدا می شود.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند در روز پنج شنبه 24 بهمن در میادین اصلی شهر فریدونشهر و مسیر منتهی به پیست اسکی تندیس ها و آدم برفی ها آماده را برای روز جمعه 25 بهمن امسال در معرض دید قرار دهند.

پیست اسکی فریدونشهر در فاصله 5 کیلومتری فریدونشهر و 180 کیلومتری اصفهان در 5 کیلومتری روستایی به نام چغیورت واقع شده است.

Go to TOP