چاپ خبــر
سازمان بهزیستی استان اصفهان اعلام کرد:

پنج پروژه بهزیستی در فریدن و فریدونشهر به بهره برداری رسید

پنج پروژه بهزیستی به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستانهای فریدن و فریدونشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار به نقل از ایرنا،  به مناسبت دهه فجر ، سه واحد مسکونی و دو طرح اشتغالزایی در شهرستان فریدن افتتاح شد.

این طرح ها با اعتبار 790 میلیون ریال از بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین دو واحد «روستا مهد» و یک باب مسکن مددجویی در شهرستان فریدونشهر افتتاح شد.

مسکن مددجویی فریدونشهر با اعتبار 60 میلیون ریال از بخش دولتی و 40 میلیون ریال از بخش خصوصی و دو روستا مهد نیز در زیر بنای 90 و 120 متر مربع با اعتبار 140 میلیون ریال از بخش خصوصی احداث شده است.

بر اساس این گزارش، معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان اصفهان در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: با تلاش کارکنان و مشارکت بالای خیرین در رسیدگی به وضعیت معلولان، محرومان و سایر افراد آسیب دیده به نتایج مطلوبی دست یافته ایم.

علی اصغر شاهزیدی افزود: امید است جهت دستیابی به اهداف والای سازمان در سال های آتی گام های موثرتری در زمینه رفاه اجتماعی برداشته شود.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: یکی از مهمترین اهداف این سازمان، ایجاد فرصت اشتغال و تامین مسکن مددجویان و معلولان و اقشار کم در آمد جامعه است.

شاهزیدی افزود: روستا مهد در روستاهای واجد شرایط با هدف بهبود وضعیت معیشتی و آموزشی کودکان راه اندازی می شود و توزیع روزانه یک وعده غذای گرم از مهمترین برنامه های اجرایی در آن است.

Go to TOP