چاپ خبــر

اسفنانی: مردم سالاري ديني، از دستاوردهاي انقلاب است

محمدعلی اسفنانی نماينده مردم فريدن، فريدونشهر، چادگان و بویين مياندشت در مجلس گفت: آنچه انقلاب اسلامي ايران را از ديگر انقلاب هاي ديگر جهان متمايز كرده است حفاظت از آن در طي ۳۵ سال گذشته است.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، محمدعلي اسفناني در سخنراني در جمع مسوولين و اقشار و آحاد مردم ضمن تقدير و تشكر از حضور مردم شريف شهرستان فريدن در راهپيمايي ۲۲بهمن به مقايسه ايران قبل از انقلاب و بعداز انقلاب پرداخت و اظهار داشت: آنچه انقلاب اسلامي ايران را از ديگر انقلاب هاي ديگر جهان متمايز كرده است حفاظت از آن در طي ۳۵ سال گذشته است.

وي افزود: حفظ انقلاب از ايجاد انقلاب سخت تر است.

نماينده مردم فريدن، فريدونشهر، چادگان و بویين مياندشت در مجلس شوراي اسلامي تغيير نظام حكومتي، مردم سالاري ديني، ارتقاي ميهن اسلامي و وجود مقام معظم رهبري را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي بيان داشت.

گفتني است؛ شهر داران امروز شاهد بي سابقه ترين حضور مردمي در طول دوران انقلاب اسلامي بود و مردم ولايتي و ولايت مدار شهرستان در پاسخ به فرامين مقام معظم رهبري در صحنه اي ديگر حضور پيدا كرده و با ارزش‌هاي اسلامي، ولايت فقيه و آرمان‌هاي امام راحل و شهيدان دست بيعت دادند.

Go to TOP