چاپ خبــر

کارخانه چیبس در افوس احداث می شود

کلنگ احداث کارخانه چیپس با سرمایه ای بالغ بر 49 میلیارد ریال در شهر افوس به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوئین میاندشت در این مراسم گفت: یکی از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی بالا بردن ارزش محصول کشاورزی تولید شده در هر منطقه است که احداث و راه اندازی چنین طرح هایی گام موثری در این راه محسوب می شود.

محمدتقی فرهادی افزود: راه اندازی این کارخانه علاوه بر بحث اشتغال زایی می تواند سالانه حدود 7 هزار تن از سیب زمینی تولید شده در شهرستان را مورد استفاده قرار دهد.

هم چنین شهابیان، سرمایه گذار این طرح اظهار کرد: این طرح با سرمایه ای بالغ بر 49 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت یک هکتار و با زیربنای 3 هزار متر احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه پس از بهره برداری، می تواند در سه شیفت کاری زمینه اشتغال بیش از 90 نفر را فراهم کرده و سالانه چیزی در حدود 3 هزار و 600 تن محصول تولید کند.

اداره گاز ناحیه افوس، ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اداره بنیاد و امور ایثارگران، نمایندگی اداره صنعت معدن تجارت، گاز رسانی به شهرک صنعتی داشکسن و یک واحد پرورش مرغ گوشتی در روستای حاج فتحعلی از دیگر طرح هایی است که به مناسبت دهه فجر در شهرستان بوئین میاندشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

Go to TOP