چاپ خبــر

جلسه شورای آموزش و پرورش فریدونشهر تشکیل شد

شورای آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر در محل سالن جلسات این مدیریت تشکیل جلسه داد .

به گزارش پایگاه خبری پونه زاربه نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر؛ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر با حضور امام جمعه ،معاون فرماندار ، جمعی از مسوولین و دیگر اعضاء شورا در محل سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش  گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش ارایه نمود. در ادامه برخی از مشکلات این مدیریت از جمله کمبود سرانه مدارس بخصوص مدارس شبانه روزی را تشریح شد.

تواضعی  با اعلام آمادگی جهت همکاری با کمیته امداد امام (ره) و با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات عید نوروز بر لزوم برگزاری باشکوه جشن نیکوکاری در مدارس تاکید کرد.

امام جمعه فریدونشهر نیز  ضمن تشکر از زحمات آموزش و پرورش در زمینه جذب کمکها به دانش آموزان نیازمند تاکید کرد مسوولین ادارات و بخصوص کمیته امداد همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند تا کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری به موقع به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

یسلیانی معاون فرماندار که در غیاب فرماندار مسئولیت جلسه را به عهده داشت در زمینه جذب کمکهای مردمی گفت :امیدوارم که با توجه به نزدیک شدن سال جدید این کار به نحو احسن انجام گرفته و به موقع به دست نیازمندان برسد .

سایر اعضاء نیز در این زمینه همچنین در مورد پایگاههای مطالعه نوروزی مواردی را بیان کردند .

shora1

Go to TOP