چاپ خبــر

گزارشی از جلسات و کارگروه های تشکیل شده در فرمانداری فریدونشهر

روز دوشنبه سه جلسه مهم در فرمانداری فریدونشهر به ریاست سرپرست فرمانداری فریدونشهر برگزار شد.

 تشکیل جلسه هیئت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد

به گزارش پونه زار، جلسه هیئت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد شهرستان فریدونشهر به ریاست  یسلیانی سرپرست محترم فرمانداری در روز دو شنبه  تشکیل و درخواست اعضای هیئت موسس خیریه منتظران حضرت مهدی(عج) و ثبت سازمان مردم نهاد مجمع خیرین باقر العلوم(ع) بررسی شد.

ershad 92 12 12 (1)

جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی

همچنین جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی شهرستان فریدونشهر به ریاست  یسلیانی سرپرست فرمانداری در همین روز در محل  فرمانداری فریدونشهر تشکیل و با دستور کار مدیریت راهبردی آسیب های اخلاقی در فضای سایبری، ماهواره و محصولات مخرب فرهنگی بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید اداره آموزش و پرورش نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی به منظور اطلاع رسانی و افزایش آگاهی والدین در معرض آسیبهای اجتماعی و اخلاقی ناشی از سوء فناوری های جدید بویژه اینترنت اقدام نمایند.

جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی

در یکی دیگر از جلسات امروز فرمانداری فریدونشهر، کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان فریدونشهر تشکیل شد. در این جلسه  یسلیانی در راستای کاهش و کنترل هفت رفتار پرخطر(سوء مصرف مواد، سوانح و حوادث ، کم تحرکی، تغذیه نامناسب، دخانیات، خشونت، بهداشت دوران بلوغ) مطالبی را بیان و بر لزوم برنامه ریزی دقیق در این زمینه تأکید کرد.

Go to TOP