چاپ خبــر

کسب مقام دوم کشوری در مسابقات رزمی هالا توسط شهرستان فریدونشهر

مسابقات قهرمانی کشور هالا در استایل فول بزوخم (مبارزات آزاد رینگی) در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در روز های پنج شنبه و جمعه 8و 9 اسفندماه در استان آذربایجان شرقی در سالن ستارخان این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر پونه زار؛ امید جدیدالاسلامی مربی و قهرمان این رشته در شهرستان فریدونشهر گفت: در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور،  بین۱۲استان و۱۵تیم شرکت کننده  تیم فریدونهشر نایب قهرمان شد. این تیم ها  از استان های آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، قم، کردستان، مازندران و استان یزد به میزبانی استان آذربایجان شرقی شرکت داشتند.

رییس هیئت رزمی شهرستان فریدونشهر اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان آقایان امین جدید اسلامی و احسان رحیمی توانستند مدال های طلا و نقره را به خود اختصاص دهند و عرفان لچینانی، مجتبی کربلی، علیرضا قلانی و رضا خواجه سعیدی نیز مدال برنز را کسب کردند.

hala 92 12 10 (6)

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان محسن لچینانی و حسین اکبری به ترتیب مدال های نقره و برنز را کسب کردند و همچنین در رده سنی بزرگسالان آقایان جواد قلانی و رسول بهرامی مدال های نقره را بدست آوردند.

جدیدالاسلامی  تصریح کرد: در بیست و یکمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور در سبک هالا، تیم فریدونشهر کاپ منظم ترین تیم را به خود اختصاص داد و در این دوره از مسابقات نیز بنده  مربی تیم فریدونشهر به عنوان برترین مربی شناخته شده و کاپ بهترین مربی را دریافت کردم.

دز پایان وی با اشاره به سختی های زیاد متحمل شده جهت اعزام تیم به این مسابقات گفت: در صورت عدم حمایت از سوی مسئولین دیگر نمیتوان به موفقیت های بالاتر دست یافت و انگیزه ای برای جوانان برای ادامه کار نخواهد ماند.

hala 92 12 10 (5)

 تصاویری بیشتر:

اینجا

 

 

  1. احسان گفت:

    پونه زار بازم به تو . ممنون . به دلیل انتشار موفقیت های ما

  2. همشهری گفت:

    با سلام و خسته نباشید….واقعا دمتون گرم …گل کاشتین…..نام فریدونشهر عزیزرو بالا بردید…ولی باعث تاسف که همه مسولان قدر مربیان بومی را ندارند…

Go to TOP