چاپ خبــر

اولین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی در گلپایگان افتتاح شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان، گفت: اولین نمایشگاه مد ولباس ایرانی اسلامی امروز(۱۰اسفند) در گلپایگان افتتاح شد.

به گزارش پونه زار به نقل از پایگاه تحلیلی خبری شهرستان گلپایگان؛محمد حسین محمدی فشارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در آیین افتتاح این نمایشگاه ترویج فضایل اخلاقی،ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و حمایت از تولیدکنندگان و محصولات ایرانی را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به وجود طراحان خلاق در شهرستان و استان تصریح کرد: طراحان خلاق با طراحی و تولید لباس های ایرانی اسلامی در غالب چادر، مقنعه، لباس های محلی و مانتو این نمایشگاه را برپا کردند.

 محمدی فشارکی برپایی نمایشگاه کتاب و پوستر حجاب و عفاف را از برنامه های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود:محصولات این نمایشگاه با ۱۵درصد تخفیف به فروش می رسد.

همچنین در آیین افتتاح این نمایشگاه حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان ضمن تقدیر و تشکر از انجام چنین حرکت های فرهنگ ساز و ارزشمند در سطح شهزستان بر لزوم برپایی مستمر این گونه نمایشگاه ها و حمایت از تولید کنندگان داخلی تاکید کرد.

 لازم به ذکراست، این نمایشگاه از ۱۰تا ۱۵ اسفند برای بازدید علاقه مندان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان دایر است.

Photo0752

Go to TOP