چاپ خبــر

اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کارها قرار گیرد

فرماندار اردستان با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

به گزارش تیم رصد پایگاه خبری شهرستان فریدونشهر به نقل از پایگاه خبری اردستان – نگین کویر؛ بهرام خواجه سعیدی در گردهمایی دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان‌های اردستان، نائین، نطنز، کاشان و آران و بیدگل، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال تمدن سازی نوین اسلامی است، اظهار کرد: بزرگترین وظیفه امروز حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی فعالیت های فرهنگی، مذهبی دانشجویان را سدی محکم در مقابل توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: پویایی و فعالیت فرهنگی دانشجویان هجمه های فرهنگی دشمنان را خنثی می سازد.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه دانشجویان باید مطالبی را که فرا می‌گیرند کاربردی کنند، تصریح کرد: با توجه به وجود مشکل اشتغال در کشور و عدم توانایی دولت جهت ایجاد اشتغال برای همه افراد می‌طلبد دانشجویان با عملیاتی کردن آموخته های خود تولید کار نموده و دولت را همراهی کنند.

خواجه سعیدی خواستار ایجاد تغییرات در بعضی از کتب دانشگاهی شد تا سبک زندگی تغییر کند و گفت: در استان بیش از شش هزار دانشجوی مقطع دکترا داریم که باید خروجی آن میدانی شود.

وی افزود: آمریکا ۲۱ درصد اقتصاد جهان را در اختیار دارد، اما ایران با داشتن بیشترین ذخایر معدنی تنها نیم درصد اقتصاد جهان را داریم.

فرماندار اردستان هم‌چنین خواستار دوری از تشریفات و تجمل‌گرایی شد و گفت: با وجود جنگ اقتصادی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی در پیش گرفتند باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، وابستگی به نفت را به صفر برسانیم و دانشگاه‌ها نیز تعامل بیشتری با صنعت برقرار کنند.

این همایش با حضور ۱۵۰ نفر از دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان های آران و بیدگل، اردستان، کاشان، نطنز و نایین در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان برگزار شد.

 

12 (1)

 

  1. سلام ای کاش وقتی میخایم براشهرمون مدیری انتخاب کنیم دورازباندبازی ویارکشی باشه(آب در کوزه و…………..

Go to TOP