چاپ خبــر
به مناسبت روز درخت کاری و نزدیکی بهار؛

تصاویری از زیبایی های درختان شهرستان فریدونشهر

از هر زاویه ای به شهرستان فریدونشهر نگاه کنی ابتدا زیبایی طبیعت آن به چشم می آید طبیعتی که به دلیل بارش نعمت الهی و حضور در دامنه زاگرس انسان را مجذوب خود می کند. بخشی از این طبیعت درختان زیبا و قد کشیده ای هستند که نقش انسان در حضور آنان بدیهی است. هم حضور و هم عدم حضور! در زیر تصاویری زیبا ازاین درختان را باهم می بینیم:

derakht fereydounshahr pounezar (1) derakht fereydounshahr pounezar (2) derakht fereydounshahr pounezar (3) derakht fereydounshahr pounezar (4) derakht fereydounshahr pounezar (5) derakht fereydounshahr pounezar (6) derakht fereydounshahr pounezar (7) derakht fereydounshahr pounezar (8) derakht fereydounshahr pounezar (9) derakht fereydounshahr pounezar (10) derakht fereydounshahr pounezar (11) derakht fereydounshahr pounezar (12) derakht fereydounshahr pounezar (13) derakht fereydounshahr pounezar (14) derakht fereydounshahr pounezar (15) derakht fereydounshahr pounezar (16) derakht fereydounshahr pounezar (17)

بخش زیادی از تصاویر از گروه کوهنوردی شاهان کوه فریدونشهر است. با تشکر از مهدی جدیدی و حامد رحیمی

  1. مجید گفت:

    ای کاش مسئولین شهرستان یه فکری به حال گردشگرانی که به فریدونشهر میاند، بکنند مثلا مکان های خاصی را به گردشگران اختصاص بدهند تا هم منبع درامدی واسه شهرستان شوند و هم به جای گردشگر به غارتگران طبیعت تبدیل نشوند

  2. علی گفت:

    سلام علیکم وخسته نباشید .تصاویر بسیار زیبا بود
    دور است سر آب از این بادیه هش دار
    تا غول بیابان نفریبد به سرابت
    تا در ره پیری به چه آیین روی ای دل
    باری به غلط صرف شد ایام شبابت

Go to TOP