چاپ خبــر

اعطای تسهیلات اشتغال زایی به 2400 نفر از مددجویان فریدونشهر

رئیس کمیته امداد فریدونشهر از اعطای تسهیلات اشتغال زایی برای دو هزار و 400 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، مرتضی حمرا طلائی شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان فریدونشهر در حدود سه هزار و 400 نفر مددجو، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هستند که نسبت به شهرستان های دیگر در استان اصفهان، آمار بالای محرومیت را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه هدف نهایی این نهاد مقدس شناخت استعدادها و کمک در جهت رشد خانواده ها و قطع وابستگی به این نهاد است افزود: در راستای این اهداف، تمام تلاش مجموعه کمیته امداد شهرستان فریدونشهر در جهت شناسایی محرومین و نیازمندان و حمایت مستمر از آنها تا رسیدن خانواده ها به نقطه توانمندی و عدم وابستگی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونشهر تصریح کرد: پرداخت مستمری ها و کمک های درمانی، تامین جهیزیه برای نو عروسان و مسکن، اجرای برنامه های فرهنگی برای خانواده ها به خصوص دانش آموزان و دانشجویان، انجام مشاوره های حقوقی و خانوادگی، آموزش افراد در قالب طرح فنی و حرفه ای،تقویت اعتقادات دینی واصول بنیادی خانواده ها از دیگر برنامه های این نهاد مردمی در راستای هویت بخشی و توانمندسازی خانواده ها بوده است.

حمرا طلائی تصریح داشت: در سال جاری به تمام نوعروسان مبلغ ۱0 میلیارد ریال و تازه دامادها 2 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ازدواج  پرداخت شد.

وی تاکید کرد: پتانسیل ها و نعمت های الهی ارزشمندی در اختیار مردم شهرستان است و اگر در جهت استفاده بهینه و با برنامه ریزی صحیح از این ظرفیت ها باشیم آنگاه این شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت خواهد کرد.

Go to TOP