چاپ خبــر

اولین همایش هم اندیشی نخبگان فریدن بزرگ مقیم اصفهان

کتابخانه مرکزی اصفهان میزبان نخبگان منطقه فریدن خواهد بود

 به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار- اولین همایش هم اندیشی نخبگان فریدنی مقیم اصفهان با همت موسسه رشد و توسعه فریدن بزرگ در خصوص بررسی و رفع مشکلات و معضلات شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در تاریخ 92/12/22 از ساعت 18:30الی 20:30 در محل کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار میشود.

مسئولین برگزاری این همایش از کلیه نخبگان، فرهیختگان و اساتید فریدن بزرگ که مقیم اصفهان هستند دعوت  کرده اند که در این همایش صمیمی حضور بهم رسانند و راهکار و پیشنهاد های خود را بصورت کارشناسی ارائه نمایند.

  1. مجید گفت:

    سلام برادر محسن. برای حضور در این همایش با کسی باید هماهنگ کرد یا خودمون میتونیم شرکت کنیم؟در ضمن میتونیم اشخاص دیگر را هم مطلع یا دعوت کنیم.؟تشکر میکنم اگه زودتر جواب بدین.سپاسگذارم.

  2. حضور برای همه عزیزان فریدنی آزاد و جلسه عمومی می باشد .
    ضمنا دبیر این همایش نیز جناب اقای محمدعلی شفیعی می باشد و موسسه رشد و توسعه فریدن بزرگ بانی این همایش است.

  3. مجید گفت:

    ایا در این همایش چادگانیها و فریدونشهریها هم میتونن شرکت کنند یا فقط مختص فریدنیهاست؟

  4. من با فریدن بزرگ موافق نیستم که به کار می رود و بعدش هم مگه داران ،فریدونشهر ، چادگان و بویین جا نداره که در کتابخانه اصفهان جلسه میگیرن بعدش نخبگان اگه راست میگن بیان تو منطقه و جلسه بگیرن هر چند که کسی که تو منطقه نیست چیزی از مشکل منطقه نمیدونه و مشکل درست نکنن نمیخواد مشکلی را حل کنن

    • اقتضائاتی در زندگی هر کسی می باشد که آن فرد را به سمتی سوق و سو می دهد یکی از اقتضائات تحصیل است دیگری امرار معاش و …اینکه اگر کسی دلسوز است الزاما باید در منطقه حضور داشته باشد با هیچ منطقی سازگار نیست چرا که به بدلیل اقتضائات زندگی هر فرد باید بدنبال سرنوشت خود باشد
      حتی در دین ما به موضوع مهاجرت به شکل جامعی پرداخته شده و حتی از توصیه های موکد نبی بزرگوار اسلامی می باشد.
      موضوع دیگر اینکه اگر ظرف با مظروف جفت و جور نشود اجبارا مظروف باید به ظرف دیگری منتقل شود و این موضوع برای خیل کثیری از نخبگان فریدنی مصداق دارد .
      پس اینکه ما عدم حضور فرد را در زادگاه مادری اش نشان از عدم عرق و دوست نداشتن بدانیم نگاهی بسیار سطحی می باشد .
      قامت در یک محل ملاک درستی برای دلسوزی و شناخت درد نیست چرا که افراد بیشماری سالهای سال در فریدن اقامت داشته و دارند اما نتوانسته اند ذره ای تاثیر گذار باشند .
      به نظر این حقیر این تفکر و دغدغه های صنفی و اجتماعی افراد است که باید مقیم منطقه باشد ولی صحبت شما را هم می پسندم که همایش های مختلفی نیز تحت همین عناوین باید در منطقه برگزار شود و از فکر و اندیشه بی بدیل امثال شما بزرگواران که یقینا از سرمایه های فریدن بشمار می روید استفاده شود .
      البته تا جایی که من سراغ دارم قرار است این سلسه همایش ها که از فریدنی های مقیم تهران استارت خورده و الان قرار است در سطح استان باشد و در آینده نزدیک در شهرستان نیز برگزار شود

  5. منظور از فریدن بزرگ شهرستان های فریدن ،فریدونشهر ،چادگان و بویین و میاندشت می باشد که به لحاظ تاریخی به منطقه فریدن موصوف است و حتی در برخی موارد به جهت اختصار از آن استفاده می شود.

Go to TOP