چاپ خبــر

بازدید معاونین اداره کل از فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر

هفته گذشته معاون سینمایی و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فریدونشهر از نزدیک با برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته آشنا شدند و مشکلات موجود را از نزدیک بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ در این بازدید که با حضور همه گروه های فرهنگی فعال شهرستان هم همراه بود، نورمحمد رحیمی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات صورت گرفته را شرح داد و با حضور در دفاتر انجمن ها و گروه ها به معرفی فعالان بخش های مختلف فرهنگ و هنر شهرستان فریدونشهر پرداخت.

بازدید از دفتر انجمن نمایش، انجمن سینمای جوان، بسیج هنرمندان و دفتر پایگاه خبری پونه زار توسط معاونین با همراهی اعضای این گروه ها و مطرح کردن مشکلات و فعالیت ها و طرح سوال، از برنامه های معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بود.

بعد از بازدید و گفتگو مستقیم و شنیدن مشکلات، مسئولین قول همکاری بیشتر و بررسی دقیق تر مشکلات را به گروه ها و فعالان دادند.

در ادامه با حضور فعالان فرهنگ و هنر شهرستان در اتاق کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فریدونشهر جلسه ای گرم و صمیمانه با مدیریت معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این جلسه مشکلات گروه های موسیقی، نمایش، سینمایی و هنرهای تجسمی و نیز مشکلات فرهنگی و نبود امکانات در سطح شهرستان مطرح شد.

رحیمی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نیز در این جلسه با معرفی حاظرین و تشریح عملکرد آن اداره مشکلات کلی را مطرح و از حضور مهمانان تشکر و قدر دانی کرد.

در پایان این جلسه تمنایی معاونت سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان ضمن تشکر از فعالیت خوب اداره مربوطه در سطح شهرستان، گفت: داشتن فضای مناسب و ساختمان مجهز این اداره از امتیازات شهرستان فریدونشهر می باشد و با اشاره به اشتیاق و فعالیت خوب گروه ها، لازمه موفقیت در سطوح بالاتر را علمی کردن و تخصصی کردن آموخته های تجربی عنوان کرد و طبیعت شهرستان فریدونشهر را امتیازی دیگر جهت معرفی  به کشور دانست و برگزاری جشنواره های بزرگ مانند موسیقی محلی وعکاسی را در شهرستان زیبای فریدونشهر عملی و قابل اجرا خواند. وی با تشکر از رحیمی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر و دلسوزی وی برای شهرستان از همه مسئولین گروه ها خواست تا با حضور در جشنواره های استانی و کشوری سطح کار خود را بالا ببرند و با کسب امتیازات بهتر، راه را برای جذب سرمایه ها و اعتبارات بیشتر باز کنند.

گفتنی است بعد از این جلسه معاونین با همراهی رحیمی با سرپرست فرمانداری فریدونشهر نیز دیدار کردند.

7879mark2

ershad 92 12 12 (5) ershad 92 12 12 (6) ershad 92 12 12 (7) ershad 92 12 12 (8) ershad 92 12 12 (2) ershad 92 12 12 (3) ershad 92 12 12 (4)

Go to TOP