چاپ خبــر

اولین همایش نخبگان فریدن مقیم اصفهان برگزار شد

اولین همایش هم اندیشی نخبگان فریدن بزرگ مقیم اصفهان در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش پونه زار به نقل از فریدننا؛ در همایش که با حضور اسفنانی نماینده مردم منطقه در مجلس، مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان، مدیر عامل  سازمان عمران زاینده رود، جهانگیری عضو شورای شهر اصفهان، سرمایه گذاران فعال فریدنی، اساتید و فرهیختگان علمی، قهرمانان ورزشی برگزار شد که در ابتدای این جلسه نماینده مردم فریدن بزرگ در این مراسم گفت: امروز همه نخبگان فریدنی باید جهت رشد و توسعه فریدن از هر نگرش و جایگاهی به میدان بیاید.

محمدعلی اسفنانی با اشاره به قدمت تاریخی این منطقه خاطر نشان کرد: این منطقه دارای قدمت تاریخی بسیاری می باشد ولی امروز دارای بیشترین مشکلات و دارای محرومیت های زیادی می باشد که متاسفنانه نگاه مسئولین در گذشته به این منطقه مطلوب نبوده است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی افزود: حوزه انتخابیه علاوه بر مشکلات پیش رو دارای ظرفیت و پتانسیل های فراوان است که باید جهت بهره برداری از این ظرفیت ها همه نخبگان تلاش کنند که امروز کمتر منطقه ای دارای چنین ظرفیت های است.

در ادامه این جلسه چندی از حاضران جلسه در خصوص رشد و توسعه فریدن بزرگ پیشنهادات و راهکار های خود را جهت رفع مشکلات ارائه کردند.

Go to TOP