چاپ خبــر

ستاد اسکان فرهنگیان اصفهان رتبه دوم را در کشور کسب کرد

دبیر ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان از کسب رتبه دوم این ستاد پس از خراسان رضوی در پذیرش مسافران نوروزی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش پونه زار؛ ˈعباسعلی سراجیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 28 اسفند92 تاکنون بیش از 15 هزار خانوار در مراکز آموزشی این شهرستان اسکان یافته اند.

وی اظهار کرد: این تعداد شامل 76 هزار نفر و 188 هزار نفر روز می باشد.

دبیر ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان استان اصفهان افزود: بیشترین مهمانان نوروزی از استان های آذربایجان شرقی و غربی و تهران هستند.

وی با اشاره به فعالیت های 40 پایگاه اسکان فرهنگیان استان گفت: سه پایگاه اسکان مسافران نوروزی در استان شامل ستاد اسکان ناحیه چهار در خیابان کاوه، ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان کاشان و پایگاه اسکان ناحیه پنج در خیابان جابر انصاری به ترتیب رتبه اول تا سوم را در پذیرش مسافر کسب کرده اند.

سراجی تاکید کرد: در مجموع یکهزار و 100 مدرسه با بالغ بر 11 هزار کلاس در نوروز 93 در ایام نوروز به پذیرش مسافران نوروزی اعم از فرهنگیان، کارکنان دولت شامل ارگانهای لشکری و کشوری و همچنین مشاغل آزاد می پردازد.

  1. زهره مولایی فرد خواستم ببینم من معلم مدرسه غیر انتفاعی در شهر پرند هستم وبا دختر پنج سالم زندگی میکنم اگر بیام اصفهان به ما اسکان می دهند

Go to TOP