چاپ خبــر

آرامش در بزرگترین میدان تاریخی جهان حاکم شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح بسته شدن میدان تاریخی امام خمینی (ره) به روی خودروها و موتورسیکلت ها، آرامش خاصی پس از یکصد سال بر این میدان حاکم شد.

به گزارش روز یکشنبه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ «جهانگیر کریمی» افزود: طرح بسته شدن میدان امام خمینی (ره) به روی خودروها و موتورسیکلت ها پس از گذشت سه روز از اجرای آن با موجی از پیام های رضایت و تقدیر گردشگران داخلی و خارجی همراه شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح توسط فرماندهی انتظامی استان اصفهان اجرا شد ادامه داد: در نظرسنجی های صورت گرفته از گردشگران خارجی توسط تیم های پلیس توریست مشخص شد که بیشتر آنها از تردد خودرو و موتور سیکلت در این میدان اظهار تعجب و تاسف می کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان با بیان اینکه آرامش میدان امام خمینی (ره) در ایام نوروز و تابستان با حجم بالای ترافیک به هم می ریخت گفت: رضایت مردم و گردشگران از اجرای این طرح نشان دهنده موفقیت آن است.

وی تاکید کرد: میدان امام خمینی (ره) یک اثر ارزشمند و تاریخی است که مانند آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد و ما وظیفه داریم که برای حفظ و ماندگاری آن هر تلاش و کوششی را انجام دهیم.

کریمی تصریح کرد: هدف اصلی پلیس این است که طرح بسته شدن میدان امام خمینی (ره) به روی خودروها و موتورسیکلت ها، دائمی شود اما برای عملی شدن آن نیاز به کار کارشناسی، مشارکت مردم و مسئولان و میزان استقبال از این طرح است.

همزمان با آغاز سال نو و از نخستین ساعات بامداد جمعه، اول فروردین امسال، میدان تاریخی امام خمینی ( ره ) اصفهان بر روی وسایل نقلیه بسته شد و تنها تردد دوچرخه و درشکه در این میدان مجاز است.

Go to TOP