چاپ خبــر

عزم جهادی با زیر بنای فرهنگی، کشور را در مسیر توسعه قرار می دهد

امام جمعه فریدونشهر گفت: با عزم جهادی مردم و مسئولان با توجه به مسائل اقتصادی و فرهنگی کشور، ایران در مسیر رشد و توسعه هرچه بیشتر قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به 18 فروردین ماه، روز جهانی بهداشت و سلامت اظهار داشت: دولت و مجلس شورای اسلامی تاکنون توجه خاصی به مسائل بهداشتی و درمانی در سلامت عمومی جامعه داشته اند و در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیزکه به مرور زمان اجرا می شود بخشی از درامد هدفمندی یارانه ها به بخش سلامت و درمان اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه قسمت اعظمی از سلامت جامعه به فرهنگ سلامت مربوط می شود افزود: اگر جامعه اسلامی به ورزش، بهداشت و درمان به موقع و توجه به تغذیه سالم و کامل داشته  باشد بخش مهم و عظیمی از سلامت جامعه حفظ می شود و هزینه هایی که در بخش درمان پرداخت می شود تا حد زیادی تقلیل می یابد.

خطیب جمعه فریدونشهر با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و اراده جهادی افزود: برای تحقق این شعار باید مسئوولان جهادی وارد میدان عمل شوند و مسائل فرهنگی را زیر بنا قرار دهند و مردم نیز با ارداه ملی و عزم جهادی باعث، پیشرفت و رشد و توسعه ایران اسلامی شوند.

سیاوشی به منابع طبیعی و خدادای در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در شهرستان فریدونشهر تاکنون 555 میلی متر بارنگی گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 130 میلی متر بیشتر بوده است و با سرمایه گذاری در بخش آب، کشاورزی، مراتع و گردشگری می توان تا حدود زیادی معضلات و مشکلات شهرستان را حل کرد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و اتحادیه اروپا به صورت واضح و روشن نشان دادند که مساله آنها غنی سازی کشور ایران نیست بحث آنان مساله حقوق بشر است.

امام جمعه فریدونشهر تاکید کرد: دشمنان ایران اگر در صدد مذاکره با ایران هستند به این خاطر است که آنها سعی دارند از این طریق جلوی پیشرفت کشور ایران را بگیرند.

Go to TOP