چاپ خبــر

اجرای فاز دوم یارانه ها نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است

نماینده مردم شهرستانهای داران، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی در سال جدید نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، محمدعلی اسفنانی افزود: مدیریت جهادی، الگوسازی از مدیریت جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس است که باعث پیروزی ما در عرصه های جنگ شد.

وی اظهار کرد: با تلاش مضاعف و عزم ملی و جدی می توان این سال پرکار و مهم را نیز طی و از کوه مشکلات عبور کرد.

وی با اشاره به تصمیم دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها با شیب ملایم گفت: به هیچ وجه قیمت حامل های انرژی به یکباره افزایش نمی یابد.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه وضع درآمد مردم مدنظر قرار خواهد گرفت، افزود: سعی می شود با مازاد درآمد، حوزه تولید از یارانه بهره مند و کاستی های گذشته جبران شود.
اسفنانی همچنین در باره زمان آخرین یارانه دریافتی همگانی گفت: بدلیل زمان بر بودن ثبت نام مجدد برای دریافت یارانه فاز دوم و تکمیل اطلاعات ممکن است آخرین یارانه دریافتی همگانی به خرداد 93 موکول شود.

نماینده مردم شهرستانهای داران، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس افزود: با برنامه ریزی و تجهیز زیرساخت ها می توان از طریق عواید حاصل از هدفمندی یارانه ها از ایجاد فشار به اقشار ضعیف کاست.

Go to TOP