چاپ خبــر

اسکان بیش از ۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس گلپایگان

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: بیش از 2 هزار مسافر نوروزی در مدارس گلپایگان اسکان داده شدند.

به گزارش پونه زار ؛ مهدی اشراقی درگفتگو با گلپانا  اظهارداشت : طرح اسکان نوروزی  از ۲۶ اسفند ۹۲ آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ۹۳ ادامه داشت  این مدیریت تلاش کرد تا با تمهید مقدمات وبکارگیری امکانات  و بسیج  نیروهای ستادی وخدماتی خود ،ضمن استقبال گرم وپرشور از مهمانان ؛خدمات درخور شان ومنزلت همکاران فرهنگی و مسافرین نوروزی  رافراهم نمایید و در این راستا با تکمیل و تجهیز ۸باب ازمدارس خوب ونوسازشهرستان ،با بیش از ۶۵ کلاس مقدمات اسکان و اقامت مهمانان فراهم گردید.م

این مراکز به امکاناتی ازقبیل :فرش – وسایل گرمایشی مناسب –یخچال – تلویزیون و.. تجهیز گردید.ودر تمام  این مدت  به صورت شبانه روزی وتمام وقت اماده خدمت رسانی به مهمانان عزیز بودند.

 وی افزود:  از کل مهمانان پذیرش شده تعداد ۲۵۰خانواده  فرهنگی (شامل ۱۳۰۰نفرفرهنگی) و ۱۷۰  خانواده غیر فرهنگی (شامل  ۱۰۰۰ نفرغیر فرهنگی)بودند  که در  مدارس  شهرستان گلپایگان اسکان یافتند.

اشراقی افزود: در طول این مدت کارنظارت وبازرسی از محل های اقامتی و پذیرش مهمانان توسط همکاران بزرگوار ستادی مدیریت (معاونین  و کارشناسان تعاون ورفاه –حراست – ارزیابی و عملکرد – پشتیبانی و تدارکات) انجام می گردید که طبق نظرسنجی‌های انجام گرفته از مسافران و بازدید‌های سرزده و به عمل آمده از محل اسکان، مسافران از نحوه برخورد و همچنین مکان اسکان رضایت داشتند.

مهدی اشراقی از کلیه پرسنل خدوم وزحمت کش وهمکاران  فرهنگی و همچنین مسئولین محترم شهرستانی و همه دستگاه های مرتبط   که در جهت هرچه بهتر خدمات رسانی نهایت سعی و تلاش خود را مبذول داشتند تقدیر وتشکر کرد.

Go to TOP