چاپ خبــر

تصاویر یک گلخانه به رنگ همت یک جوان فریدونشهری

صادق لچینانی یکی از تحصیلکرده ها در زمینه کشاورزی است که آستین همت خود را بالا زده است و با احداث یک گلخانه، صیفی جاتی بدون استفاده از کود شیمیایی در شهرستان فریدونشهر تولید می کند.

گلخانه فریدونشهر 93 (1) گلخانه فریدونشهر 93 (2) گلخانه فریدونشهر 93 (3) گلخانه فریدونشهر 93 (4) گلخانه فریدونشهر 93 (5) گلخانه فریدونشهر 93 (6) گلخانه فریدونشهر 93 (7) گلخانه فریدونشهر 93 (8) گلخانه فریدونشهر 93 (9) گلخانه فریدونشهر 93 (10) گلخانه فریدونشهر 93 (11) گلخانه فریدونشهر 93 (12) گلخانه فریدونشهر 93 (13) گلخانه فریدونشهر 93 (14) گلخانه فریدونشهر 93 (15) گلخانه فریدونشهر 93 (16) گلخانه فریدونشهر 93 (17)

  1. سلام خدا قوت من هم کاهو و هم گوجه و هم خیار خریدم خدایش مرگ نداره اگه تا حالا نخریدید یه بار امتحان کنید فکر کنم الان کاهو و خیار داشته باشه آلوورا هم داره برا لطافت پوست عالی

  2. سلام به همه دوستان
    واقعا کار آقا صادق خیلی خوبه و میتونه برای سایر جوانان فریدونشهری الگوی خوبی جهت کارآفرینی باشه.
    به امید اشتغال و ازدواج همه جوانان یا در اصل ازدواج و اشتغال همه جوانان!

  3. 0372 گفت:

    پونه زار جان این دقیقا یعنی چی؟:
    “صادق لچینانی یکی از تحصیلکرده هایی است که آستین همت خود را بالا زده است و با احداث یک گلخانه به تولید صیفی جات بدون کود شیمیایی در شهرستان فریدونشهر زده است. عکس های زیر از گلخانه سبز او است.”
    جمله بندیت منو کشته!

  4. ali گفت:

    بد نیس کتب دستور زبان و ادبیات دبیرستان را دوباره مطالعه بفرمایید. بنده خدا 0372 راست میگه دیگه. یکی از ایرادهای سایت مشکل دستور زبان و استفاده از جمله های نامناسب می باشد.

    • پونه زار گفت:

      با تشکر از دوستان به علت ازدحام کار بعضا اشتباهاتی نیز می شود که انتقاد دوستان صحیح است بله دقت بیشتری می شود . با سپاس

  5. احسنت برهمت و غیرت و توانمندی بر و بچه های غیرتمند و زحمت کش فریدونشهر. به امید بازگشت دوباره کشاورزی به شهرستان فریدونشهر و تبدیل آن به قطب کشاورزی استان و کشور.

  6. سپیانی گفت:

    خدا قوت و دست مریزاد بر غیرت و همت بلند چنین جوانانی
    از مسئولین تقاضا داریم به این جوانان میدان کار دهند و از انان حمایت جدی در عمل داشته باشند

Go to TOP