چاپ خبــر

انصراف صدها هزار نفر از ثبت ‌نام طرح هدفمندي يارانه ها

صدها هزار نفر از زمان ثبت‌ نام مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها تاکنون انصراف خود را اعلام کرده اند.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه مسیر ‌نام نویسی به صورت درست و مطلوب در حال اجراست هرچند اوایل این طرح قدری با تاخیر اجرا شد .

آقای نوبخت افزود: افرادی که انصراف داده‌اند موافقت خود را برای استفاده از منابع اعتباری دولت برای سرمایه‌گذاری در خدمات عمومی مانند حوزه سلامت، خدمات حمل و نقل و زیرساخت‌های دیگر اعلام کردند .
وی اضافه کرد: ثبت‌نام از طریق فضای مجازی در حال اجراست و در برخی مناطق که این امکانات وجود ندارد به صورت کاغذی انجام می‌شود.

معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور گفت: برای تسریع در اجرای طرح‌ها و ظرفیت‌های استان بوشهر باید از صندوق توسعه ملی بیشتر استفاده کرد.
آقای نوبخت افزود: بندر بوشهر ظرفیت بالایی در سرمایه‌گذاری دارد که برای توسعه بندر و استفاده بهینه از این ظرفیت باید از صندوق توسعه ملی بهره جست.

وی با تاکید بر فراهم شدن تسهیلات لازم برای جذب سرمایه‌گذاران اضافه کرد: دولت آمادگی لازم را برای پشتیبانی و حمایت از بخش خصوصی در اجرای طرح‌های مختلف، زیرساختی، تولیدی، اشتغال‌زایی و عمرانی دارد.

Go to TOP