چاپ خبــر

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شبکه بهداشت و درمان سه شهرستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در هفته جاری با همراهی معاونان بهداشت و درمان از شبکه بهداشتی شهرهای چادگان، بوئین و میاندشت و فریدونشهر بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، اصغری ابتدا از بیمارستان ۳۲ تختخوابی در حال احداث حضرت ولیعصر(عج) چادگان، مرکز بهداشتی درمانی ۱۷ شهریور و ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان بازدید کرد.

در این بازدید مشکلات حوزه بهداشت و درمان آن شهرستان با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان و جمعی از مسئولان شهرستان بررسی شد.

سپس وی از شبکه‌های بهداشت و درمان بوئین و میاندشت و فریدونشهر بازدید کرد.

در بازدید از شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر از بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) ، مرکز بهداشتی درمانی در حال ساخت شهدا و ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بازدید به عمل آمد.

در این بازدید ها مشکلات حوزه بهداشت و درمان آن شهرستان‌ها با حضور مدیران شبکه و جمعی از مسئولان شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

  1. غلامرضا گفت:

    به امید روزی که در بیمارستان فریدونشهر یک متخصص یا فوق تخصص پیدا بشه.بخدا پدر بزرگه پدر بزرگ ما هم میتونه آموکسی سیلین و پروفن تجویز کنه.خیلی بده برا یه شهرستان بیست هزار نفری که حداقل چهار تا متخصص نداشته باشه.آقای مسئول شبکه بهداشت با شما هستیم.

Go to TOP