چاپ خبــر
در هشتمین روز نام نویسی یارانه مرحله دوم :

سرپرستان خانوار با رقم آخر ۷ کد ملی امروز برای دریافت یارانه نقدی ثبت‌نام کنند

براساس زمان‌بندی اعلام‌شده سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه که آخرین رقم کدملی آنها ۷ باشد، می‌توانند امروز ۲۷ فروردین ثبت‌نام کنند

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدونشهر پونه زار به نقل از خبرگزاری فارس، امروز هشتمین روز ثبت نام متقاضیان نیازمند دریافت یارانه نقدی است و سرپرستان خانوارهای متقاضی دریافت یارانه که آخرین رقم (رقم سمت راست) کد ملی آنها 7 باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه رفاهی به نشانی (www.refahi.ir) اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از مردم خواسته است که با توجه به اینکه تا پایان ثبت‌نام امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات وجود ندارد، در ثبت مشخصات خود دقت کافی را اعمال کنند.

همچنین دولت عنوان کرده است، منابع حاصل از انصراف متقاضیان در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها برای بهداشت، درمان، سلامت، حمل ونقل عمومی،‌ تولید و اشتغال صرف خواهد شد.

در دو روز 30 و 31 علاوه بر این که جاماندگان متقاضی یارانه می‌توانند ثبت نام کنند، طبق گفته نوبخت اگر کسی نام نویسی کرده ولی بعدا تمایل به انصراف پیدا کرده در این دو روز می‌توانند وارد سایت رفاهی شده و انصراف دهند.

Go to TOP