چاپ خبــر

ایجاد 14 هزار شغل جدید در استان اصفهان

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به توزیع 8 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات اعتباری بخش اشتغال استان ها از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور گفت: حدود هشت درصد از این اعتبارات به استان اصفهان اختصاص یافته که با ارائه آن به بنگاه های اقتصادی بالغ بر 14 هزار شغل جدید در سطح استان ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریدونشهر – پونه زار ؛ غلامعلی قادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اعتبارات مورد نظر برای بخش اشتغال استان ها سهم استان اصفهان حدود هشت درصد از این اعتبار است که به عنوان سرمایه در گردش برای حفظ اشتغال موجود و حل مشکل نقدینگی و توسعه بنگاه های اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرند.

وی اتمام و بهره برداری از طرح های دارای حداقل 60 درصد پیشرفت فیزیکی را از مولفه های برنامه ریزی شده برای این اعتبارات برشمرد.

قادری در ادامه با تاکید بر کاهش میزان بیکاری در سال گذشته نرخ بیکاری استان اصفهان را 9/10 درصد اعلام کرد و افزود: درصورت پرداخت کامل این تسهیلات به بنگاه های اقتصادی واجد شرایط، پیش بینی می شود  بالغ بر 14 هزار شغل جدید به صورت مستقیم در سطح استان ایجاد شود.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به توزیع 8 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات اعتباری بخش اشتغال استان ها از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور اظهار داشت: حدود هشت درصد از این اعتبارات به استان اصفهان اختصاص یافته که با ارائه آن به بنگاه های اقتصادی بالغ بر 14 هزار شغل جدید در سطح استان ایجاد می شود.

Go to TOP