چاپ خبــر

جلسه شورای فرهنگی شهرستان فریدونشهر تشکیل شد

شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونشهر به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور اعضای خود برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ حجت الاسلام و المسلمین سیاوشی امام جمعه  شهرستان فریدونشهر در جلسه  شورا فرهنگ عمومی این شهرستان گفت:  حفظ حجاب و عفاف از مقوله هایی است که نیاز به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونشهر در ادامه افزود:  برگزاری همایش های حجاب و عفاف در مدارس و مجامع عمومی را یکی از راه کارهای ترویج حجاب در جامعه خواند و گفت دختران و مادران ما باید با اصل حجاب مانوس باشند و از اهمیت ذاتی حجاب مطلع باشند و باید افکار را به سمت برکات حجاب هدایت کرد و تنها با عمل نمی توان حجاب را حفظ نمود زیرا در مرتبه اول اصل فکر انسان است که سرنوشت او را می سازد.
در ادامه این جلسه یسلیانی سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر هم با اشاره به آمادگی افکار عمومی برای پذیرش برنامه های فرهنگی این شورا گفت : همه تلاش ما بر این اصل استوار باشد که اجرای یک برنامه فرهنگی کارشناسی شده ، دقیق ، منسجم و بزرگ بهتر است از چندین برنامه ی فرهنگی متنوع و نیمه کاره راه شده است. وی خواستار بکارگیری از کلیه پتانسیل های فکری این شورا برای طرح و اجرای برنامه های فرهنگی شد و گفت :  لازمه این حرکت جهادی در بحث فرهنگی ، نیازسنجی فرهنگی در شهرستان است تا به واسطه اجرای این طرح ها خلاء های فرهنگی جامعه پر شود.

Go to TOP