چاپ خبــر

نشست صمیمانه مسئولین روابط عمومی ها و خبرنگاران فریدونشهر برگزار شد

جلسه هماهنگی روابط عمومی های ادارات و ارگان های شهرستان فریدونشهر و خبرنگاران صبح امروز به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ در این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر با اشاره به اینکه روابط عمومی ها قلب تپنده ادارات و ارگان های شهرستان هستند، اظهار کرد: روابط عمومی ها نقش ویژه ای در ادارات مربوطه بازی می کنند و دم و بازدم آنان اداره مربوطه را به پیش می برد.غلامرضا یسلیانی در ادامه تصریح کرد: روابط عمومی ها نقش دو طرفه ای باید داشته باشند زیرا که هم باید دنبال منافع  ادارات و نهادهای  خودشان باشند و هم به فکر اطلاع رسانی صادقانه به مردم باشند.

وی در ادامه اعلام کرد: هر 45 روز یک بار چنین جلسه ای را در فرمانداری شهرستان برگزار می کنیم و اقدامات صورت گرفته را بنا داریم به صورت ویژه رصد کنیم. وی  با اشاره به اینکه نقش رسانه ها در دنیای امروزی نقش تاثیر گذاراری است و باید ویژگی های شهرستان و مشکلات آن را مثل بارندگی ها، طبیعت زیبا و فرهنگ بالای اقوام مختلف را به گوش همه برسانیم، گفت: سطح روابط و اطلاعات ادارات را باید ارتقا بدهیم و  توانمندی های ادارات و ارگان های شهرستان در انجام وظایف خود را به نحو احسن و عالی پوشش بدهیم و به مردم منتقل کنیم تا اقدامات دولت و نظام به چشم بیاید.

2014 04 20 (1)

وی ادامه داد: شهرستان ما پتانسیل های زیادی دارد و می تواند یکی از خاص ترین شهرستان های کشور به سبب ویژگی های ممتاز لقب بگیرد که در این امر باید خبرنگاران فعال تر شوند.

وی در پایان از همه خواست تا با افزایش دانش و بررسی مشکلات روابط بین رسانه ها و روابط عمومی ها و رفع آنان، شهرستان را به اندازه حق خود به دنیا بشناسانند تا در بحث رسانه یکی از شهرستان های برتر استان و کشور شویم.

در ادامه این جلسه محمد رضا رفیعی خبرنگار مرکز صدا و سیمای اصفهان در شهرستان با اشاره به نبود آموزش های لازم در زمینه خبرو روابط عمومی از همه مسئولین روابط عمومی ها خواست تا با مطالعه و شرکت در دوره ها و کمک به یکدیگر سطح دانش خود را در زمینه روابط عمومی و خبرنگاری بالاتر ببرند.

وی به مشکلات ارسال و پخش خبر در صدا و سیمای استان اشاره کرد و خواستار رایزنی های بیشتر توسط سرپرست فرمانداری با مسئولین استانی شد. وی در ادامه از روابط عمومی ها خواست برنامه های خود را مدون کنند و با یک برنامه ریزی مناسب ، کار پوشش رویدادها را برای خبرنگاران راحت تر کنند.

2014 04 20 (2)

همچنین در ادامه این نشست صمیمانه  مسئول پایگاه خبری پونه زار ضمن تشکر از برگزاری چنین جلساتی توسط فرمانداری به تشریح رابطه روابط عمومی ها و رسانه ها پرداخت و برای بهتر شدن وضعیت رسانه ای شهرستان راه کارهایی ارائه کرد. محسن رحیمی با اشاره به تاثیر رسانه های مجازی در جوامع امروزی به خصوص تاثیرات هدایتگری آنان، از روابط عمومی ها خواست در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند. وی با اشاره به اینکه جامعه پویا و پیشرفته جامعه ای است که به رسانه ها و خبرنگاران اهمیت بیشتری می دهد اظهار امیدواری کرد؛ با ارتباط موثر بین مسئولین روابط عمومی ها و خبرنگاران، شهرستان فریدونشهر از ظرفیت بالای رسانه برای پیشرفت استفاده کند.

2014 04 20 (3)

در ادامه هریک از مدیران روابط عمومی های ادارات و ارگان های شهرستان فریدونشهر به ارائه راهکارها و پیشنهادات خود پرداختند و مشکلات خود را مطرح کردند.

2014 04 20 resane 930131 0 resane 930131

در پایان این جلسه یسلیانی سرپرست فرمانداری و سجاد لچینانی مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونشهر به جمع بندی مطالب پرداختند و ابراز امیدواری کردند در جلسات آینده مشکلات به صورت تخصصی تری بررسی شوند.

  1. نحو احسنت درست می باشد ! نه نحو احسند
    محسن رحیمی با بالا خواندن نقش رسانه های مجازی ؟؟؟!!! میشه در باره این جمله توضیح بدیدید؟

  2. محمدرضا رفیعی به مشکلات ارسال و پخش خبر در صدا و سیمای استان اشاره کرد و خواستار رایزنی های بیشتر توسط سرپرست فرمانداری با مسئولین استانی شد!
    این ازون حرفاست اگرچه این موضوع نیز نباید مغفول بشه اما آخه بنده خدا تو گزارش و تولیدات فاخر داشته باش نیازی به لابی و رایزنی سنگین وجود نداره خودشون مجبور میشن بخشش کنن اما وقتی شما برای ماموریت خودتون تنها به پوشش رویدادها و اتفاقات معمول و روتین پسنده میکنید جای تعجب نداره که در برنامه بخش اخبار صدا و سیما کمتر جایی براش باشه در حالی که اگر سیاست دفتر خبر تولید گزارش ها و استفاده از تکنیک های حرفه ای خبری باشه همیشه فریدونشهر رو آنتنه
    گرچه میدونم این نظر رو تایید نمی کنید ولی گفتم که حداقل رفیعی بدونه چرا کمتر اخبارش کار میشه !

  3. اونایی که این جلسه رو ترتیب میدن خواهشا خواهشا یخورده بیشتر تحقیق کنن، شما که مجری این قبیل جلسات هستین واقعا هنوز مسئولین روابط عمومیا رو نمیشناسین! تو شهر ما مسئولین روابط عمومی های دیگه ای هم هستن که تا حالا هیچکس توی هیچ جلسه ای ازشون دعوت نکرده. دست مریضاد به دست اندرکار این جلسه!!!!

Go to TOP