چاپ خبــر

با اقدام خیرخواهانه انجمن سلامت خوانسار نوجوان خوانساری سلامت خود را بازیافت

انجمن خیرین سلامت شهرستان خوانسار با پرداخت هزینه های درمانی تاکنون کمک های فراوانی به بیماران نیازمند و بیماران مبتلا به امراض خاص نموده اند.

به گزارش پونه زار به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرستان خوانسارچشمه سار، علی وحدتی در گفتگو با خبرنگار چشمه سار از اقدام ارزشمند انجمن خیرین سلامت شهرستان خوانسار در کمک رسانی جهت درمان نوجوان ۱۳ ساله خوانساری خبرداد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار اظهار داشت: در خصوص کمک به بیماران نیازمند و یا بیماران خاص اعضای انجمن خیرین سلامت شهرستان خوانسار اقدام به پرداخت هزینه های درمانی این بیماران می کنند.

وی افزود: در همین راستا اخیرا با هماهنگی مدیریت شبکه و ارتباط  باخیر بزرگوار حاج فضل اله جواهری در موردی نوجوان ۱۳ خوانساری با ضایعه تغییر شکل در ستون فقرات تحت درمان و عمل جراحی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار اظهار داشت: خانواده این نوجوان به دلیل بضاعت اندک مالی موفق به انجام اقدامات درمانی برای فرزند خود تا سن ۱۳ سالگی نشده بودند که با ارتباط با خیرین سلامت شهرستان و یکی از خیرین برجسته خوانساری به نام حاج فضل اله جواهری هزینه درمان این نوجوان که بالغ بر ۴۳ میلیون تومان بود توسط این خیر خوانساری تقبل شد و این دانش آموز سلامت کامل خود را با این اقدام خیرخواهانه به دست آورد  و از بروز معلولیت جسمی در وی جلوگیری شد.

علی وحدتی در ادامه از یک اقدام خیرخواهانه دیگر توسط خیرین سلامت شهرستان خوانسار نیز خبر داد و اظهار داشت: در اقدام خیرخواهانه دیگری کودک ۷ ساله اهل روستای دوشخراط شهرستان خوانسار که  از نوعی ضایعه در ناحیه کف پا رنج می برد تحت درمان و مداوا قرار گرفت.

وی افزود: در این اقدام نیز با معرفی این کودک ۷ ساله به مجموعه شبکه بهداشت و درمان و انجام درمان های اولیه تحت ۳ نوبت عمل جراحی قرار گرفت که کلیه هزینه های درمانی این مورد نیز توسط نیکوکاران وخیرین سلامت شهرستان خوانسار تقبل شده است  و پس از این اقدام خیرخواهانه این کودک ۷ ساله خوانساری سلامت کامل خود را به دست آورده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار اظهار اشت: انجمن خیرین سلامت شهرستان خوانسار در خصوص کمک به بیماران خاص و بیماران نیازمند مالی با ارتباط خوب و استفاده از صندوق ذخیره ولی عصر(عج) توانسته اند اقدامات بسیاری را در جهت رفع آلام تعداد بیشماری از بیماران نیازمند شهرستان انجام دهند.

Go to TOP