چاپ خبــر
پرچم ایران بر فراز بام ایران؛

پرچم ایران بر فراز کوه تتشویلی فریدونشهر به اهتزاز در خواهد آمد

پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی کوه تتشویلی فریدونشهر نصب خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ شهردار فریدونشهر با اعلام این خبر گفت: ارتفاع این  پرچم 40 متر است و بر روی کوه تتشویلی نصب خواهد شد.

عبدالرضا سپیانی نماد سازی برای فریدونشهر را یکی از دلایل نصب این پرچم دانست و با اشاره به این نکته که فریدونشهر بام ایران است گفت: ما می خواهیم پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی ایران منقش به کلمه جلاله الله  را بر فراز بام ایران نصب کنیم که می تواند اقدامی برای معرفی هرچه بهتر فریدونشهر نگین زاگرس ایران به همگان باشد.

وی ابراز امیدواری کرد این پرچم تا پایان هفته آینده و همزمان با هفته شوراها در محل تعیین شده خود نصب شود.

71 j

  1. بهنام گفت:

    ایده خوبیه، جالب میشه….

  2. ممنون از ایده رئیس شورای شهر حسین گوگونانی و همچنین بهروز اصلانی ،

  3. ممنون فکر کنم زمستان با پوشش برف نمای قشنگی به شهر بده

  4. احسنت، حرکتی بس زیبا و نمادین.
    برافراشته شدن پرچم ایران بر بلندای کوههای مرتفع ترین نقطه کشور- بام ایران – قطعاً دیدنی است.

  5. سلام
    به نظر من هم واقعا خوبه.
    البته به شرطی که تبلیغات رسانه ای هم انجام بشه.

  6. باسلام
    نفس این کار بسیار ایده مناسب و جذابی است اما تجربه ناموفق اینکار یکبار در دهکده عمران تکرار شده است تازه فقط آنجا از دکل 40متری استفاده شده و در یکی از میادین خود دهکده اجرا شده که ارتفاع آن حداقل بین 1000تا 1200متر از کوه تتشویلی پایین تر می باشد ولی در فصل تابستان که علی القاعده شدت باد نیز کمتر است باد کل ستون 40متری را چند بار خم نمود و پرچم را نیز که همواره سعی شد از بهترین جنس و مقاوم در برابر رطوبت و باد تهیه شود به صورت هفتگی نابود نمود تا جایی که الان تنها برج پرچم فقط در آن محل وجود دارد و تقریبا طرح ابتر مانده در اینجا نیز شهرداری قبل از هزینه حداقل با کارشناسان این حوزه (تبلیغات و المان شهری)مشورت نماید چرا که با این ارتفاع و شدت بادهای غالب این منطقه خیلی بعید است این پروژه جواب بدهد و تنها یک هزینه ای روی دست شهرداری فریدونشهر می گذارد .
    شهرداری اگر در اجرای این طرح مسر می باشد به نظر بنده ایده اولیه شهرداری در ایجاد برج پرچم به عنوان بلندترین پرچم برفراز بام ایران در میدان خلیج فارس بهتر جواب می دهد .

    • اصغر گفت:

      اقای محسن تواضعی این بنده خداها اومدند کاری کنند شما تو ذوقشان نزنید . حتما” با کار کارشناسی این کار را انجام می دهند حالا هم که یکی اومده یه کار کنه ما هم صغرا و کبری کنیم . ما فقط باید به کسی که تو شورا رای اورده و شهردار انتخاب شده اعتماد کنیم و همین و البته با راهکارهای مناسب راهنمایی کنیم.

  7. علیرضا گفت:

    انشااله که جواب میده . اگر هم نشد می توان از یک ردیف پرچم مثل پرچم های میدان استقلال استفاده کرد

  8. با نظر اقای تواضعی موافق هستم بهتر است قبل از هر اقدامی در این مورد کار کارشناسی دقیقی صورت گیرد

  9. صالحی گفت:

    باسلام.به نظر من هم آقای تواضعی نکته مهمی رایاد آوری کرده.بهتراست کاملاروی این موضوع فکروکارشناسی بشه تااینکه بصورت آزمون وخطااین پروژه ایجادبشه وبیهوده بابت این پروژه هزینه بشه ولی اگه بطرزصحیح ایجادبشه کاربسیارجالب وماندگاریه.

  10. احسان گفت:

    خیلی خیلی ممنون از اقای رحیمی بخاطر مدیریت عالی پایگاه خبری و همینطور از اقای بهروز اصلانی و حسین گوگونانی بخاطر زحماتشون

  11. دلسوز گفت:

    به نظر بنده در شرایطی که کامیون آتگو و رنو و همچنین دو دستگاه لودر شهرداری نیاز به رسیدگی و تعمیر دارند این کار به صلاح نمی باشد. فکر میکنم هزینه چنین طرح 20 تا 25 میلیون دربیاد که با وجود خراب بودن دستگاه های موتوری و همچنین وضع اسف بار آسفالت خیابانهای شهر این طرح به صلاح نباشه. با 20 میلیون بهتره به فکر آسفالت خیابانها و همچنین بازسازی جدول های تخریب شده باشن. برای فضا سازی یه لاله واژگون بزرگ به عنوان نماد فریدونشهر در میدان جهاد بزارن. اسم میدان هم به لاله واژگون تغییر پیدا کنه. اسم قحط بود؟؟؟ میدان جهاد؟؟؟!!

  12. راگا سرور گفت:

    مطلب خوبی بود! ممنون

Go to TOP