چاپ خبــر

گزارش تصویری از بازدید مسئولین از دو کارخانه فعال شهرستان فریدونشهر

به مناسبت هفته کارگر اسفنانی نماینده مجلس به همراه یسلیانی سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان از کارخانه تن ماهی گالکسی و دستمال کاغذی نسترن بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ در این بازدید از مقام کارگر تجلیل و مشکلات کارفرماها و کارگران شنیده شد.

در  بازدید از کارخانه تن ماهی اسفنانی نماینده مردم شهرستان های فریدن ، فریدونشهر ، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته کارگر با بیان این مطلب که مشکل راه و گاز کارخانه تن ماهی خوشگوار شهرستان فریدونشهر حتما” پیگیری خواهد شد، گفت : سرمایه گذاری در شهرستان محروم فریدونشهر و برای مردمی که از وجود نعمت چرخه صنعت بی بهره اند از والاترین کارهاست که نه تنها اجر دنیوی دارد بلکه ثواب و اجر معنوی اخروی را هم به همراه دارد . وی از اشتغال به کار حدود 100 نفر از شهروندان فریدونشهری در این کارخانه ابراز خرسندی کرد و از مسئولین خواست نهایت همکاری و مساعدت را در جهت حل مشکلات این کارخانه داشته باشند . اسفنانی وجود آب و پتانسیل تولید ماهی در این شهرستان را از مزیت های عالی این شهرستان خواند و گفت : با توسعه و گسترش واحد های پرورش ماهی در نقاط مستعد شهرستان و احداث و توسعه کارخانه های تبدیلی مثل تن ماهی می توان افق روشنی را برای اینده شهرستان در بحث اشتغال زایی و پیشرفت اقتصادی شهرستان رقم زد. ایشان از انجام رایزنی ها جهت احداث یک کارخانه دیگر در شهرستان خبر داد و افزود : انشاء الله بعدا” نوید ان را به شهروندان فریدونشهری خواهم داد ولی فعلا” بخاطر تکمیل توافقات و رایزنی ها و نهایی شدن موضوع جزئیات آن بیان نمی گردد.

همچنین یسلیانی سرپرست فرمانداری فریدونشهر ضمن با اهمیت خواندن کار و تولید و تأکیدات دین مبین اسلام به این امر بزرگ و معادل دانستن آن با جهاد در راه خدا از زحمات کارگران تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

  1. مرصاد گفت:

    سلام خدمت مدیریت محترم سایت . این آقای حجت اله یوسلیانی که تو این جمع مسئولین رو همراهی میکنه چه مسئولیتی داره ؟

Go to TOP