چاپ خبــر

ضریب نفوذ تلفن‌همراه دراصفهان۸۵درصد است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان تعداد مشترکان تلفن همراه استان اصفهان را ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار مشترک ذکر کرد و گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه این استان ۸۵ درصد بوده که به ازای هر ۱۰۰ نفر ۸۵ نفر دارای تلفن همراه هستند.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از تسنیم، حسین کشایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح کشور با 57 میلیون مشترک 78 درصد و در کاشان با 168 هزار مشترک 48.24 درصد است.

وی به وجود 2 میلیون و 300 هزار مشترک تلفن ثابت در سطح استان اشاره کرد و افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان 48 و کاشان با 161 هزار و 500 مشترک 48.52 درصد و در کشور 38 درصد است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و جهاد اقتصادی خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات استان سعی دارد با مدیریت جهادی در بخش ارتباطات در بخش واگذاری سیستم ADSL و تلفن ثابت اقدامات بزرگی انجام دهد.

وی تعداد پرت های واگذار شده اینترنت پرسرعت را 250 هزار پرت عنوان کرد و افزود: سعی داریم در 3 ماهه نخست سال، 180 هزار پرت به این مجموعه اضافه کنیم.

کشائی اظهار کرد: پیش‌بینی شده که تا در 3 ماهه سال جاری در بخش تلفن ثابت، 50 درصد از تعهدات خود را عملی کرده و 40 هزار تلفن ثابت در در سطح استان به مشترکان واگذار کنیم.

وی از ارائه خدمات ویژه ADSL به متقاضیان خبر داد و افزود: از 13 ماه رجب تا 18 ذی الحجه در این مدت 140 روز به افرادیکه متقاضی ثبت نام خط اینترنت پرسرعت گردند خدمات و جوایز ویژه ای با قید قرعه کشی به آنها ارائه می شود.

Go to TOP