چاپ خبــر
در جلسه نماینده شهرستان با شورای ترافیک استان اصفهان در شهرستان فریدونشهر مطرح شد؛

امسال راه های زیرسازی شده پشتکوه اول و دوم و همچنین راه دوبانده اوزنبلاغ به فریدونشهر آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید

اتمام طرح دو بانده اوزنبلاغ به فریدونشهر که بیش از 10 سال از شروع آن می گذرد یکی از خواسته های شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ اسفنانی نماینده مردم شهرستان های فریدن ، فریدونشهر ، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه با حضور یسلیانی فرماندار شهرستان و اعضاء شورای حمل و نقل استان با بیان این مطلب افزود : پروژه راه پشتکوه اول و پشتکوه دوم هم سال هاست زیر سازی شده ولی تا کنون آسفالت آن تکمیل نشده است که نیاز به مساعدت و توجه ویژه مسئولین بخش راه و شهرسازی دارد . وی همچنین با اشاره به راه تهلگی به باغ ناظر چادگان به طول 5 کیلومتر که زیرسازی هم شده گفت : با آسفالت این مسیر حدود 60 کیلومتر برای تردد شهروندان به شهرکرد و بالعکس ، کمتر خواهد شد . اسفنانی با اشاره به احداث طرح راه آهن اصفهان به خوزستان گفت با مطالعات و بررسی های انجام شده اگر این راه آهن از شهرستان فریدونشهر عبور کند حدود 160 کیلومتر مسیر ریلی اصفهان به خوزستان صرفه جویی خواهد شد و سالانه بار قابل توجه ای  از این ریل گذر خواهد کرد و ضمن اینکه این شهرستان دارای معادن غنی آهن است که در حال حاضر صادر می گردد و با ایجاد این ریل امکان استفاده مجتمع ذوب آهن اصفهان از این معادن نزدیک و مقرون به صرفه نیز فراهم خواهد شد.

دکتر محمود زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه با اشاره به طرح آسفالت 300 کیلومتر از راه های استان افزود : امسال راه های زیرسازی شده پشتکوه اول و دوم و همچنین را دوبانده اوزنبلاغ به فریدونشهر آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید . وی خواستار توجه مسئولین شهرستان مخصوصا” فرماندار برای تخصیص اعتبارات قابل ملاحظه در بخش راه در اعتبارات تملک دارائیها و 2 درصد نفت و گاز شد و افزود : مدیریت و تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان برای بالا بردن کیفی و کمی راه های استان مدیریتی جهادی است که امید است با همکاری و مساعدت شهروندان ، مسئولین و نمایندگان در خانه ملت این هدف مهم و بلند تحقق پیدا کند.

یسلیانی فرماندار شهرستان نیز با اشاره به وجود کارکنان غیر بومی در شهرستان و لزوم نگهداری و تعمیر خانه های سازمانی خواستار تخصیص اعتبارات از طریق راه و شهرسازی برای مرمت این خانه ها شد.

  1. سلام
    آقا ي خبرنگار ديروز يك نظر در مورد موضوع فوق گذاشته بودم امروز ديدم نيست حرف بدي نزده بوديم آخه دوبانده شدن دوراهي ازونبلاغ به فريدونشهر حكايت 10 الي ا5 سال است كه بايد در كتاب مثل آباد چاپ شود
    …………………………………………..

Go to TOP