چاپ خبــر
اینجا اتاق شهردار فریدونشهر است؛

چه کسی بر صندلی شهرداری فریدونشهر تکیه خواهد زد؟

با استعفای سپیانی و موافقت آن توسط شورای اسلامی شهر فریدونشهر صندلی شهردار خالی مانده است و اعضای شورا به دنبال نشاندن شخصی بر این صندلی هستند که بتواند سکان هدایت شهر را برعهده بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ با شروع کار شورای شهر فریدونشهر گمانه زنی های بسیاری برای انتخاب شهردار مطرح شد گزینه هایی که بیشتر از خارج شهرستان بودند و گرایش سیاسی و جناحی بعضا روشنی هم داشتند اما اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار به گزینه واحدی نرسید و این باعث شد تا عبدالرضا سپیانی در سمت خود حداقل به مدت 6 ماه ابقا شود تا شورای شهر بتواند عملکرد وی را در سالیان قبل بهتر ارزیابی کند و بعد از آن تصمیم جدیدی بگیرد.

6 ماه فرصت داده شده به اتمام رسید و این بار شورای شهر قبل از رسیدن به جلسه رای گیری و بررسی نهایی وضعیت شهردار به نظر می رسید تصمیم خود را گرفته است و شرایط حاکم و گمانه زنی ها باعث شد عبدالرضا سپیانی خود استعفایش را بنویسد و شورای شهر هم با 5 رای موافق  استعفای وی را بپذیرد.

و حال گزینه های جدید در فهرست اعضای شورای شهر فریدونشهر برای تصدی پست شهرداری دوباره دیده می شود و همه منتظر انتخاب فرد مورد نظر آنان هستند.

در این بین شایعه ها خبر احتمال انتخاب حسین گوگونانی رییس شورای شهر را به عنوان شهردار قوت بخشیدند که در تماس تلفنی که با وی داشتیم او این شایعه را به صراحت رد کرد و گفت: میثاق بنده با مردم فهیم فریدونشهر انجام خدمت در شورای شهر و نمایندگی آن هاست و به هیچ عنوان نگاهی به شهردار شدن ندارم زیرا اگر قرار است خدمتی انجام دهم در همین شورای شهر باید انجام بدهم. وی در پاسخ به سوال ما که چه کسانی در فهرست شورای شهر برای انتخاب شهردار هستند گفت: کارهای زیادی در این چند ماه سال جدید در شهرداری عقب افتاده است که تمام تمرکز شورای شهر انجام و سامان دادن به آن ها است ولی در روزهای آینده سعی می کنیم بهترین گزینه را برای شهرداری معرفی کنیم. وی تنها با اصرار ما برای معرفی چند گزینه احتمالی گفت: به احتمال زیاد شهردار آینده از داخل شهرستان انتخاب خواهد شد.

اینکه چه کسی بر صندلی شهرداری فریدونشهر تکیه خواهد زد سوالی است که جوابش در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

عکس زیر از اتاق شهردار فریدونشهر است که صندلی آن منتظر 31امین شهردار فریدونشهر است. به نظر شما چه کسی شهردار فریدونشهر خواهد شد؟

vater mark2

در زیر اسامی شهرداران گذشته فریدونشهر را می بینید.

لیست لیست2

 

Go to TOP