چاپ خبــر

هر 24 ساعت یک میلیارد ریال یارانه سلامت به استان اعطا می شود

استاندار اصفهان گفت: برای بهبود وضع بهداشت و سلامت جامعه و کاهش هزینه های مردم در بخش درمان در هر 24 ساعت یک میلیارد ریال یارانه سلامت به این استان پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری ونه زار به نقل از ایرنا، رسول زرگر پور در همایش جامعه خیریه امام محمد باقر(ع) اصفهان افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان، رضایت مردم را در پی داشته است.

وی گفت: اکنون بسیاری از بیماران بستری در استان اصفهان از خدمات رایگان بهره مند می شوند و یا 10 درصد هزینه را پرداخت می کنند.

استاندار اصفهان افزود: دولت تدبیر و امید به سلامت مردم حساسیت ویژه دارد و برنامه های متعدد برای سلامت جامعه در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان شش درصد وسعت و جمعیت کشور را دارد و در ابعاد مختلفی همچون صنعت، کشاورزی، میراث فرهنگی و دانشگاهی جزو دو استان اول کشور است، اظهار داشت: در کنار همه این برخورداری ها مردم این استان با مشکلات بزرگی همچون معیشت، سلامت و مسکن مواجه هستند.

همایش جامعه خیریه امام محمد باقر (ع)برای جمع آوری کمک های خیرین جهت توزیع 70 هزار سبد کالا در ماه رمضان در بین نیازمندان استان برگزار شد.

طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم اردیبهشت جاری در کشور به اجرا در آمد.

پرداخت فقط 10درصد از هزینه بیماران بستری در بیمارستانهای دولتی و رایگان بودن زایمان طبیعی از مهمترین بخشهای این طرح است.

Go to TOP