چاپ خبــر

اورژانس گلپایگان برای تکمیل نیاز به اعتبار دارد

سید محمد حسین میرمحمدی گفت:برای تکمیل اورژانس گلپایگان مبلغ 250 میلیون تومان از سوی وزارت بهداشت و درمان در پایان سال گذشته اختصاص داده شد است اما این مبلغ برای تکمیل این پروژه کامل کافی نیست.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از گلپانا، سید محمدحسین  میرمحمدی در آیین تجلیل از خیرین سلامت که به مناسبت هفته سلامت در سالن اندیشه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گلپایگان برگزارشد، ضمن قدردانی از زحمات دلسوزانه خیرین سلامت اظهارداشت: مردم خیراندیش همواره درصحنه های  مختلف بدون منت حضور مییابند چرا که نیکوکاری در آداب و رسوم ایرانیان نهفته است.لذا  پس از بدو ورود اسلام به ایران  جنبه معنوی  وخدا پسندانه پیدا  کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است ، تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان در حوزه پیشگیری از درمان با  برگزاری کلاس های آموزشی وآسیب شناسی بیماری ها وغربالگری اقدامات لازم را انجام دهد.

میرمحمدی با تأکید براینکه بدون حضور خیرین ساخت اماکن عمومی و خرید تجهیزات پزشکی امکان پذیر نمی باشد ، خواستار شد: خیرین با استفاده  از پتانسیل و ظرفیت های  خود در جذب خیرین دیگر تلاش کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار اظهار داشت : با پیگیری های صورت گرفته برای تکمیل اوژانس گلپایگان  مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از سوی وزارت بهداشت و درمان در پایان سال گذشته اختصاص داده شد است اما این مبلغ برای تکمیل این پروژه کامل کافی نیست و درایت خیرین نیاز است  تا اوژانس به طور کامل تکمیل شود و آنچه که در شأن مردم شریف گلپایگان است به بهره برداری برسد.

میرمحمدی تأکیدکرد: فرهنگ سازی مسئله مهم و حیاتی در ترغیب جامعه سالم است چرا که با سیاست گذاری صحیح در حوزه پیشگیری قبل از ورود بیماری، سلامت روانی و جسمانی مردم تأمین می شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر به مسئله ورزش و توسعه فضاهای ورزشی  اهمیت داده شود، کمترین مخاطب را در حوزه درمان مشاهده خواهیم کرد.

Go to TOP