چاپ خبــر

کفاشیان: مشکل مالی حل شود، قرارداد کی‌روش تمدید می‌شود

رییس فدراسیون فوتبال گفت: با آن که خسته هستم اما این ظرفیت وجود دارد که تا شش سال دیگر در این فدراسیون بمانم.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، علی کفاشیان اظهار کرد: دو سال دیگر برای ماندن در این سمت فرصت دارم و در انتخابات آینده نیز کاندیدا خواهم بود و اگر اعتماد اعضا را بتوانم جلب کنم، امیدوارم که در این پست بمانم. به طور حتم برنامه‌های خوبی برای آینده فوتبال داریم؛ برنامه‌هایی که بخشی از آن برای توانمند کردن ارتقای فنی تیم‌های المپیک و تیم جوانان برای حضور در رقابت‌های روسیه و همچنین تقویت تیم‌های پایه را شامل می‌شود.

کفاشیان در پاسخ به سوال دیگر در خصوص نحوه نظارت بر قراردادها گفت: امسال کار را برعهده مدیران عامل باشگاه‌ها گذاشته‌ایم و سیاست‌ها را برای آنان تبیین خواهیم کرد لذا اگر مدیرعاملی سیاست را نقض کند و بیش از بودجه باشگاه پرداختی داشته باشد یا پرداخت‌ها دارای نوسان بالا باشد، حتما بررسی و برخورد خواهیم کرد. نظارت کاملی از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بر تنظیم قراردادها اعمال خواهد شد.

کفاشیان درباره آرم پیراهن تیم ملی ایران گفت: تخصصی در شناخت “یوزپلنگ ایرانی” ندارم. دوستان سازمان محیط زیست به ما عکسی را ارائه دادند و بحث هم بر سر این بود که عکس کامل باشد یا نیمرخ. وگرنه بنده نه یوزپلنگ ایرانی را می‌شناختم و نه یوزپلنگ آفریقایی را.

وی همچنین درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار کرد: اگر مشکل مالی حل شود، قطعا تمدید خواهیم کرد. موضوع اصلی بر سر مبلغ قرارداد با آقای کی‌روش است.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به سوال دیگر درباره دیدار وزیر امور خارجه با تیم ملی ایران گفت: در این چند روز ملاقات‌های مختلفی را به اتفاق وزیر ورزش و جوانان با ریاست دفتر ریاست جمهوری و آقای نوبخت داشتیم. دیدار آقای ظریف نیز که علیرغم تعدد مشغله‌ها و مسافت محل استقرار تیم سیاسی با اردوی تیم ملی ایران که حدود 120 کیلومتر است، در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شده و دیداری با بازیکنان داشته‌اند. این دیدارها خود نوعی حمایت معنوی است.

وی اضافه کرد: در خصوص حمایت مالی و تشویق بازیکنان تیم ملی و پرداخت جایزه در صورت کسب موفقیت در بازی‌ها نیز قول‌هایی نیز داده شده است، امیدواریم که بتوانیم حضوری شایسته در جام جهانی 2014 برزیل رقم بزنیم و قطعا ریاست محترم جمهوری نیز هم حمایت معنوی خود را از تیم ملی دریغ نخواهند کرد.

Go to TOP