چاپ خبــر

آرزوی موفقیت ایران در جام جهانی را دارم/ کی‌روش موفقیت خود را در عمل ثابت کرد

ماریا داماس نونس گفت: ‌همانطور که آرزوی موفقیت پرتغال را در جام جهانی دارم امیدوارم ایران نیز همین شرایط را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار فارس، ماریا داماس نونس در همایش فنداسیون رئال مادرید در ایران گفت: فوتبال ایران را به سه دلیل دنبال می‌کنم. اول اینکه به فوتبال علاقه‌مندم، دوم به خاطر اینکه ایران به جام جهانی رفته و سفیر پرتغال هستم و سوم به خاطر اینکه کادر فنی تیم ملی ایران پرتغالی است. برای فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در جام جهانی نتایج مناسبی کسب کنم.

وی در مورد حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران عنوان کرد: کی‌روش کارنامه درخشانی داشته و با صعود به جام جهانی عملکرد خوب خود را نشان داده است. پیش‌بینی جام جهانی بسیار سخت است و نمی‌توان گفت چه اتفاقی رقم می‌خورد.

سفیر پرتغال تأکید کرد: کی‌روش کارنامه بسیار خوبی داشته و در سه تیم ملی توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. او در منچستر زمانی که دستیار الکس ‌فرگوسن بود موفقیت‌های زیادی به دست آورد.

کی‌روش موفقیت‌های خود را در عمل ثابت کرده، پیش‌بینی جام جهانی بسیار سخت است اما همانطور که دوست دارم موفقیت تیم ملی کشورم پرتغال را ببینم آرزو می‌کنم ایران از گروهش صعود کند. همانطور که ایران در جام جهانی با آرژانتین هم‌گروه است ما نیز با آلمان هم‌گروهیم. شرایط مشابه‌ای داریم. کار بسیار سخت است.

Go to TOP