چاپ خبــر

رمز موفقیت و پیشرفت در خوانسار وحدت و همدلی و دوری از شایعات است

جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی به میزبانی شبکه بهداشت شهرستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از چشمه سار، فرماندار در این جلسه در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از شهردار و مجموعه شهرداری و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خوانسار و همچنین نیروی انتظامی، هلال احمر، اداره ورزش و جوانان و همه کسانی که در برگزاری جشن روز خوانسار تلاش کرده اند اظهار داشت: این روز، روز شکر گذاری به درگاه خداست و الحمدالله بسیار خوب و با کمترین حاشیه و به نحو شایسته ای برگزار شد و همه مردم ومسئولین از برگزاری خوب این جشن از همه دست اندرکاران خصوصا شهرداری و شورای شهر تقدیر و تشکر دارند.

در این جلسه امام جمعه شهرستان ضمن تبیین وضعیت کنونی کشور و منطقه و دسیسه های دشمن برای ایجاد اختلاف و شکاف میان مردم و مسلمانان گفت: تمامی مردم کشور باید مراقب اختلاف افکنان میان شیعه و سنی باشند چرا که دشمن تلاش می کند امنیت و آرامش در ایران را از بین ببرد.

وی همچنین تصریح کرد: تمامی مسئولین و کارگزاران دولت باید همه همت و تلاش خود را در جهت رفع نیازها و مشکلات مردم انجام دهند.خواجه کریمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رمز موفقیت و پیشرفت در خوانسار وحدت و همدلی مسئولین و پیگیری مجدانه امور و دوری از شایعات است.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار نیز در جلسه شورای اداری شهرستان  اظهار داشت: بالغ بر صدها فرقه انحرفی و الحادی با حمایت کشورهای غربی تلاش می کنند مکتب حقیقی اسلام را از مسیر خود منحرف نمایند.

سرهنگ یاوری اظهار داشت: آنچه که اکنون توسط همین گروه ها در سوریه، عراق، میانمار، آفریقای جنوبی و یا توسط گروه تروریستی جیش العدل در جنوب شرقی ایران در حال وقوع است هدفی جز مسلمان کشی و تشدید اختلافات مذهبی ندارند.

وی افزود: تا زمانی که ما وحدت را حول محور ولایت حفظ و اتحاد، بصیرت، غیرت و همدلی خود را در همه مراحل به همراه داشته باشیم دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار با اشاره به جنایات اخیر گروه های تکفیری و سلفی در سوریه اظهار داشت: شهید مطهری شناخت شمر زمانه را ضروری می دانست و این گروه های جنایت پیشه مانند شمر و یزیدیان مقابله با نهضت امام حسین (ع) را از اهداف خود عنوان می دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در سراسر کشور و شهرستان گفت: با اجرای این طرح ما شاهد کاهش هزینه های درمانی و بار مالی قابل توجهی توسط بیماران خواهیم بود.

دکتر وحدتی اظهار داشت: در راستای کاهش زایمان های غیرطبیعی(سزارین) در این طرح انجام زایمان طبیعی رایگان و کسانی که هیچگونه بیمه ای ندارند در بیمارستان بیمه می شوند.

وی با اشاره به ورود متخصصان به طرح سلامت بیان داشت: متخصصانی که به این طرح وارد می شوند حق حضور در مطب را تا پایان قراداد ندارند و تمام وقت می بایست در اختیار کلنیک تخصصی بیمارستان ها باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار شعار امسال وزارت بهداشت را خود مراقبتی عنوان نمود و اظهار داشت: خودمراقبتی عملی است داوطلبانه که فرد باید با اطلاعات کافی و شناخت بیماری ها از خود و خانواده اش بتواند دفاع کند.

دکتر وحدتی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های دولت در سال جاری رسیدگی اورژانسی به سلامت مردم است اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در کشور تغذیه نامناسب و پر کالری است که در نظام سلامت به این موضوع هم توجه ویژه ای شده است .
وی در خصوص بیماری های واگیردار نیز ریشه کنی آن را مانند فلج اطفال نیازمند یک حرکت جهادی دانست.

Go to TOP