چاپ خبــر

شهرداران سابق گزینه های اصلی شورای شهر برای شهرداری فریدونشهر؟

از استعفای شهردار فریدونشهر و موافقت شورای شهر با آن سه هفته ای می گذرد و شورای شهر هنوز شهردار فریدونشهر را معرفی نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر؛ بعد از استعفای سپیانی از سمت شهرداری فریدونشهر و موافقت آن توسط شورای شهر، همه منتظر اعلام شهردار جدید از طرف شورای شهری بودند که به نظر می رسید از ماه ها قبل برای گزینه های جدید خود برنامه ریزی کرده بود.

اما با گذشتن سه هفته از خالی ماندن صندلی شهردار فریدونشهر خبرها و اتفاقات حاکی از این داشت که شورای شهر خیلی آرام برای تعیین شهردار گام بر می دارد و خبری از گزینه های احتمالی و محتمل نیست.

حسین گوگونانی رییس شورای شهر فریدونشهر کارهای عقب افتاده شهرداری را برای شورای شهر در اولویت می دانست و تاکید داشت به دلیل نبود وقت کافی و انجام نشدن بسیاری از مناقصه ها و قرارداد های سال جاری، شورای شهر تمام وقت خود را برای سر و سامان دادن کارها گذاشته است و برای تعیین شهردار عجله ای ندارد.

اما آخرین خبرها از جلسات شوراها در هفته جاری حکایت از این موضوع دارد که شورای شهر در حال بررسی گزینه های خود است و در حالیکه به نظر می رسد امروز شورای شهر به فرد مورد نظر خود رسیده باشد، رییس شورای شهر از داخل شهرستان بودن گزینه اصلی شهرداری فریدونشهر گفت و تاکید داشت برای اعضای شورای شهر مدیر بودن و سوابق اجرایی در کنار تخصص و توانایی فرد مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف شورای شهر رساندن جایگاه شهرداری به رتبه هفت و بالاتر است که می تواند برای شهر موفقیت های بیشتری را در آینده رقم بزند.

شنیده های ما و تاکیدات شورای شهرحکایت از این موضوع دارد که صندلی شهرداری با فرد مورد نظر شورای شهر چندان غریبه نیست و احتمالا یکی از شهرداران سابق بر کرسی ریاست شهر تکیه بزند.

هر چند داشتن سوابق مدیریتی اسم گزینه های دیگری را هم  روی میز می آورد، اما با توجه به لیست شهرداران سابق احتمال شهردار شدن آقایان مختار اصلانی و یا حسین رفیعی دو شهردار اسبق شهر بیشتر از همه است.

البته پیش بینی ما را رییس شورای شهر نه رد کرد و نه تایید اما امیدواریم شهردار آینده فریدونشهر به دور از مسائل جناحی در رشد و ارتقاء شهر موفق باشد.

 

  1. امیر گفت:

    آزموده را آزمودن خطاست.

  2. شهریار گفت:

    اقایون شورای شهر: اگه برای شهر برنامه نداشتید چرا کاندید شدین ، مردم به شما رای ندادن که برگردین به عصر تیر کمون شاه-تورا بخدا از این افکار سنتی به سمت مدیریت های امروزی حرکت کنید———–آخه شما ژست های روشن فکرانه میگیرین بعد یه جوری حرف میزنید ته دل آدم خالی میشه–

  3. احمد گفت:

    دقیقا آزموده را آزمودن خطاست، زدی تو خال.
    اولا استعفا نگید بهتره چون همه میدونن برکناری بوده
    دوما آقایون شورا که گزینه ای نداشتن مجبور نبودن برکنار کنن، اول فرد مورد نظر رو پیدا می کردن بعد برکنار میکردن.
    سوما اگه رفیعی یا اصلانی بشن این یه ذره امیدی هم که به شورا داریم بر باد میره.
    شــــــورای مـــــــــــــحترم تــــــــــــــقاضامندیم انقد صبر میکنید و طولش میدید لااقل تصمیم درست بگیرید.
    پونه زار لطفا نظر رو بدون سانسور درج کن.

  4. موسی گفت:

    ما به شورای شهر رای دادیم و بهش اطمینان کامل داریم
    هر تصمیمی بگیره باید حمایت کنیم.
    پونه زار لطفا دلایل تصمیمات را پیگیری کنه

  5. صالحی گفت:

    باسلام.عملکردشهرداران سابق فریدونشهربسیارضعیف بوده است بطوریکه آقای سپیانی آخرین شهردارفریدونشهرعملکردبسیارمطلوبتری نسبت به شهرداران سابق این شهرداشته است.لذاازشورای شهردرخواست دارم حداقل شخصی رابرای شهرداری انتخاب کنند که تحصیلات درزمینه های مدیریتی وعمرانی وشهرسازی داشته باشندوهمچنین سوابق اجرایی نیزداشته باشند.شهرداران سابق فریدونشهرهیچ تحصیلاتی مرتبط بارشته هایی که ذکرشدنداشته اندوهمچنین عملکردضعیفی نیزدرگذشته داشته اند.به این شهرستان ظلم نکنید.باتشکر

  6. اگه یه نفر بود که داشت برا شهر کار می کرد و زحمت می کشید و عرضه و جربزه داشت همین سپیانی بود…

    فریدونشهر تازه داشت روبراه میشد…

    . هر چی به سرمون بیاد حقمونه وقتی نمیتونیم تشخیص بدیم کی خوبه و کی کار بلده !!!!!!
    متاسفم واسه شورای شهر.
    خوهشا نظرم رو درج کنید مرسی.

    • داوود گفت:

      این تشکر وقتی واقعی نشون میده که خودتو معرفی کنی نه اینکه پشته پرده تشکر کنی کسی باور نمیکنه ممکنه من از خودم خیلی تشکر و قدر دانی کنم.!!یا قصدی از این تشکرا داری

  7. با سلام اگه قرا باشه مجددا شهرداران سابق سکان شهرداری را بدست بگیرن واقعا تفکر مدیریت شهری به تفکری سنتی و ناکارامد برمیگرده . در دورانی که رشته های مدیریت شهری و بسیاری از رشته های مرتبط با اون وجود داره فکر کنید کی یک دکتر یا فرهنگی که البته هر دو تاشونم محترمن میتونه شهر را اداره کنه ؟شورای شهر باید نگاهش را عوض کنه.آقای سپیانی چهره شهر را عوض کرد .واقعا از ایشون ممنون هستم . ای کاش شورای شهر دلایل کنار نیومدن با اقای سپیانی را اعلام میکرد تا مردم خودشون قضاوت کنند .

  8. عملکرد شهرداران با آمار و ارقام مشخص می شود و نه با حرفهای غیر کارشناسی به عنوان مثال در دوره شهرداری دکتر اصلانی کارهای زیادی انجام شده است که در آن مقطع زمانی تحسین برانگیز است کارخانه اسفالت سالن مدیریت بحران ،ساختمان آنشنشانی، احداث سنگ شکن جدید ، نهصت آسفالت، سد لاکپشتی و سهم شهرداری در آن ، خرید ماشین آلات سنگین و …… همه در زمان ایشان انجام شده است ما باید به همه جوانب توجه نماییم شهر در حوزه زیر ساخت ها از جمله اسفات معابر فضای سبز شهری پیاده روها و اقتصاد پایدار به بن بست رسیده است . مدیر واقعی کسی است که در فکر منافع مردم است ونه در فکر رضایت مردم و از ان مهم تر آن است که اگر مدیری بخواهد با مدیریت در لایحه سطحی فقط در فکر جوسازی باشد البته مصیبتی بزرگتر خواهد بود

    • سعید گفت:

      هرکسی را بهر کاری ساختند.مواردی که ذکر شد به جز ساختمان اتشنشانی که آن هم جز طرح های مصوب شهرداری نیست،همگی بلااستفاده مانده اند مانند کارخانه اسفالت یا سودآوری چندانی برای شهرداری ندارند مانند کارخانه سنگ شکن.در زمان آقای دکتر چهره شهر کاملا بی روح و بی رنگ بود در صورتی که در دوره بعد این قضیه تا حد زیادی بهبود پیدا کرد،حتی در قضیه فضای سبز هم شهر در دوره آقای سپیانی دچار دگرگونی فراوانی شد و کاملا بهبود پیدا کرد،نمونه اش را هم اکنون میتوانید در شهر ببینید یا پارک سراب که قبلا با تمام شدن آب چشمه کاملا متروکه میشد ولی در دوره آقای سپیانی این گونه نبود.!

  9. علی گفت:

    یکی از مطالبی که باید به یادتون باشه اینکه در در دروران آقای سپیانی اینکه در دوران ایشون شهرداری متحمل پرداخت 400 میلیون تومان به وزارت نفت شد که از جیب و عوارض ما پرداخت شد دلیلش هم اتفاقاتی بود که در زمان شهرداری ایشون در پمپ بنزین اتفاق افتاد که فک نکنم اینجا بشه مطرح کرد

  10. رحیمی گفت:

    من نمیخام دخالتی تو بحث کنم ولی. من به چشمم دیدم درامد داشتن لطفا بی انصافی نکنید

Go to TOP