چاپ خبــر

واحدهای مسکن مهر فریدونشهر تا پایان سال جاری تکمیل می شوند

سرپرست فرمانداری فریدونشهر از اتمام طرح مسکن مهر این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزراش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایمنا، غلامرضا یسلیانی اظهار داشت: تاکنون ۷۲ واحد از مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده و این در حالی است که ساخت و سازها برای تکمیل سایر بلوک ها ادامه داشته و تا پایان سال چهار بلوک باقی مانده تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه از متقاضیان تقاضا داریم تا نسبت به تکمیل موجودی خود در اسرع وقت اقدام کنند، خاطر نشان کرد: تاکنون از ۲۶۴ واحد مسکن مهر فریدونشهر ۷۲ واحد تکمیل و ۹۶ واحد باقی مانده تا دوماه دیگر و مابقی  تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می شود.

سرپرست فرمانداری فریدونشهر اضافه کرد: عمده مشکل پروژه مسکن مهر این شهرستان نبود معابر مناسب و زیرسازی شده برای ساکنان این واحدها می باشد که در حال حاضر سه میلیارد ریال اعتبار جهت زیرسازی و بهسازی معابر این محل به حساب شهرداری فریدونشهر واریز شده است.

لازم به ذکر است، عمليات اجرايي مسكن مهر در فريدونشهر از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و این در حالی است بر اساس اظهارات متقاضیان و کارشناسان حجم کار بسیار سنگین، کمبود نیروی فنی، دقت در اجرا و ساخت، قرار گرفتن مسکن مهر در موقعیتی با شیب تند، مشکل آماده سازی و همچنین کمبود نیروی انسانی از جمله عواملی عنوان شده که موجب طولانی شدن موعد مقرر واگذاری مسکن مهر به متقاضیان شهرستان شده است.

  1. باتوانی گفت:

    آقایون مسول هر سال همین حرف را به این مردم میزنن و آخر سال که میشه میگن انشاء اله سال آینده. اشکال نداره گوش ما از این حرف ها پره.

Go to TOP