چاپ خبــر

اردوی ۵ روزه تیم ملی امید کاراته ایران در گلپایگان برگزار می شود

رئیس هیات کاراته شهرستان گلپایگان از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی کاراته از 17 تا 23 ماه جاری در شهرستان گلپایگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از گلپانا، حمید مخلصی افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی امید به منظور حضوری قدرتمند کاراته کاران در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ در شهرستان گلپایگان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: اردوی تیم ملی کاراته کشورمان با حضور ۱۵ ورزشکار در روزهای ۱۷ تا ۲۳ خردادماه به مدت پنج روز و پیش از آغاز مسابقات آسیایی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این اردو به پیشنهاد استاد مجید صافی از مربیان کادر فنی تیم ملی،با پیگیری هیات کاراته شهرستان گلپایگان و همکاری فرمانداری و اداره ورزش و جوانان گلپایگان بر پا خواهد شد.

مخلصی گفت: تمهیدات لازم برای حضور اردو نشینان تیم ملی امید در شهرستان اندیشیده شده است،تا این اردو در گلپایگان با بهترین کفیت برپا شود.

رئیس هیات کاراته گلپایگان افزود:شهرستان گلپایگان در سال های اخیر موفق به کسب عناوین مهمی در عرصه کشوری و بین المللی در رشته ورزشی کاراته شده است و هم اکنون نیز سه تن از کاراته کاران گلپایگانی اردوی تیم ملی امید را همراهی می کنند و امید است بار دیگر شاهد موفقیت نمایندگان ایران اسلامی در میادین بین المللی و آسیایی باشیم.

Go to TOP