چاپ خبــر

جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر به ریاست سرپرست فرمانداری این شهرستان همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن همایش های فرمانداری فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و اکثر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان فریدونشهر، جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار شد. همچنین در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قطبی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  به عنوان مهمان حضور داشت.

جلسه با تلاوت آیتی چند از کلام الله مجید و نیز پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران شروع شد. در ادامه حمرا طلایی مسئول کمیته امداد شهرستان فریدونشهر و مداح اهل بیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام و در سوگ ایشان اشعاری را خواند.

edari 930303 (5)edari 930303 (9) edari 930303 (8) edari 930303 (4)edari 930303 (2)

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سیاوشی امام جمعه شهرستان فریدونشهر با اشاره به شعار سال به تشریح مدیریت جهادی و خصوصیات آن پرداخت و از مسئولین خواست تا با عزم ملی و همت بالای خود و توجه بیشتر به مدیریت جهادی و کار بیشتر بخشی از مشکلات شهرستان فریدونشهر را در سال جاری حل کنند.

edari 930303 (1)

درادامه حجت الاسلام و المسلمین قطبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی پیرامون شعار امسال افزود : با توسعه و پیشرفت واحد های اقتصادی کوچک و خرد ، زمینه های توسعه اقتصاد کلان  کشور فراهم خواهد شد و جایگاه فرهنگ در این مقوله بسیار مهم و چشم گیر است . وی نقش فرهنگ را در ایجاد ارتباط اقتصادی در واحد های اقتصادی بسیار با ارزش خواند و گفت : با فرهنگ سازی می توان حس همکاری و تعامل و همچنین حس اطمینان را در معاملات اقتصادی افزایش داد و هنگامی وحدت و همدلی و ارتباط سالم در فضایی رقابت اقتصادی سالم در کشور بوجود آمد قطعا” ما یک گام به تحول اقتصادی نزدیک شده ایم و می توانیم آماده بهره برداری از تمام ظرفیت های اقتصادی کشور باشیم .

edari 930303 (7)

در پایان جلسه غلامرضا یسلیانی سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر با تشکر از مهمان جلسه و نیز مسئولین شهرستان فریدونشهر به معرفی اعضا جدید شورا پرداخت و هم با اشاره به تخصیص 81 میلیارد ریال به 113 پروژه  در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت : با حرکت های خوب و مدبرانه دولت در سرمایه گذاری یارانه ها در بخش بهداشت و صنعت کشور ، انتظار می رود بر خلاف سال گذشته درصد زیادی از این اعتبارات تحقق یابد و تخصیص پیدا کند . وی خواستار برنامه ریزی مسئولین دستگاه ها برای جذب بموقع این اعتبارات شد . یسلیانی ضریب امنیت و احساس امنیت در شهرستان را بسیار بالا خواند و افزود : وجود امنیت زیاد دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در ادارات و واحد های صنفی شهرستان نیست و با توجه به تعطیلی مدارس شهرستان ، مسئولین باید تلاش نمایند که ضریب امنیت ادارات ، مدارس و واحد های صنفی را بالا ببرند تا از اتفاقات احتمالی و بوجود آمدن زمینه های ارتکاب جرم پیشگیری شود . وی افزود : دستگاه ها و سازمان های دولتی موظفند کلیه استخدام های خود را با هماهنگی و زیر نظر فرمانداری انجام دهند تا در آینده شاهد اعتراضات مردمی در این زمینه نباشیم.

edari 930303 (10) edari

 تبیین و تشریح مصوبات جلسه توسط سرپرست فرمانداری فریدونشهر پایان بخش این جلسه بود:

1-کلیه ادارات و ارگانهای شهرستان ضمن  پیگیری در جهت جذب اعتبارات جاری  با قید فوریت گزارش درصد جذب بودجه های سال 92  را به فرمانداری ارسال نمایند .

2-مسئولین ادارات قبل از عقد قرارداد هر گونه استخدام نیرو ، با فرمانداری شهرستان هماهنگی بعمل آورند .

3-با مسئولین ادارات نسبت به بالا بردن ضریب امنیتی و حصار بندی ادارات در راستای جلو گیری از سرقت  و همچنین توجیه  سرایداران و سرکشی شبانه از ادارات اقدام نمایند .

4-مسئولین ادارات شهرستان در جلسه یادواره شهدای بختیاری روز چهار شنبه مورخ 7/3/93 که در محل شهرستان چادگان برگزار می گردد شرکت نمایند .

5-مسئولین ادارات در راستای وصول مطالبات  مالیاتی توسط اشخاص حقوقی و حقیقی با اداره امور مالیات شهرستان همکاری لازم  معمول نمایند .

6-در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)  کلیه ادارات نسبت به واریز  هزینه اعزام زائران به مرقد مطهر  طبق نامه شماره 868 مورخ 4/3/93 اقدام نمایند .

 

Go to TOP