چاپ خبــر

اعمال نرخ جدید کرایه حمل و نقل درون شهری در گلپایگان از دهم خردادماه

معاون فرماندار گلپایگان گفت:افزایش نرخ کرایه در حوزه درون شهری ( اتوبوس و تاکسی و مینی بوس ) تا قبل از دهم خرداد ماه سال جاری غیر قانونی است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از گلپانا، محمدسعید طاهری در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل فرمانداری گلپایگان اظهار داشت: براساس تاکید وزارت کشور مقرر گشته بود تا یک ماه پس از اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه  قیمت حمل و نقل دورن شهری افزایش نداشته باشد .

طاهری با بیان اینکه توسط شهرداران سه شهر و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها ۱۲۰ نفر ساعت نسبت به چگونگی اعمال نرخ جدید حمل و نقل دورن شهری وقت صرف شده است،افزود: برابر مصوبه کمیته حمل و نقل و سوخت شهرستان نرخ کرایه تاکسی ها و مینی بوس های دورن شهری از ۱۰ خرداد ماه  سال جاری نسبت به گذشته ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می یابد و رانندگان موظف هستند نرخ جدید را با بر چسب بر روی خودروهای خود جهت اطلاع عموم شهروندان نصب کنند.

معاون فرمانداری گلپایگان خاطرنشان کرد: نرخ کرایه  تاکسی ها در شهر گلشهر براساس بعد مسافت از گلپایگان به سمت وداغ و کنجدجان تا ۲۰ درصد (۱۰۰۰تومان) و از گلپایگان به سمت فیلاخص و ورزنه ۳۰ در صد(۱۲۰۰ تومان)  افزایش می یابد.

طاهری اظهار داشت: نرخ کرایه حمل و نقل برون شهری طبق روال هر سال  از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال جدید ۲۰ درصد افزایش می یابد که این امر سراسری می باشد و امسال نیز در حوزه برون شهری اجرا شده است،و چون امسال این افزایش پس از تعطیلات نوروزی برنگشته است،لذا هرگونه افزایش کرایه برون شهری غیر قانونی است.

وی از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه افزایش غیر مصوب نرخ کرایه حمل و نقل درون شهری و برون شهری مراتب را با شماره ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت گلپایگان  گزارش دهند.

به کارگیری بازرسان بومی برای نظارت در گازرسانی

معاون فرمانداری گلپایگان بیان کرد: با پیگیری های امام جمعه محترم و فرمانداری و دیگر مسئولان ذیربط با هماهنگی نظام مهندسی استان مقررشده برای سهولت در بازرسی در حوزه گازرسانی بازرسان بومی دارای مجوز به کارگیری شوند.

دفاترپیشخوان در دو شهرک شهید رجایی و الوند تأسیس می شود

محمدسعید طاهری بابیان اینکه با وجود تراکم بالای جمعیت در دو شهرک شهید رجایی و الوند و عدم  وجود دفاتر پیشخوان و نیاز شهروندان این منطقه به خدمات الکترونیکی پیگیریهای لازم انجام شده است ،لذا در صورت عدم همکاری صدور مجوز یک مرکز جدید برای این دو شهرک در دستور کار قرار خواهد گرفت.

Go to TOP