چاپ خبــر

نبود شفافیت اجرایی شهرداری فریدونشهر مهمترین دغدغه شورای شهر

رییس شورای شهر فریدونشهرگفت: مهم‌ترین مشکل و معضل در شورای شهر نبود شفافیت در بحث اجرایی شهرداری و مدیریت واحد شهری است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایمنا، حسین گوگونانی اظهار داشت: عدم شفافیت باعث شده که شورای شهر فریدون‌شهر نتواند در ۶ ماهه آغاز فعالیت خود بر درآمد و هزینه شهرداری تسلط کافی داشته باشد.

وی ادامه داد: آب فضای سبز فریدونشهر از مصارف آب شرب تامین می‌شود که علاوه بر هزینه بر بودن خلاف آئین‌نامه و قانون بوده و با پیگیری هایی که صورت گرفته مقرر شده سامانه سیستم آبیاری فضای سبز از شرب جدا و مقدار ۶۰ لیتر در ثانیه از محل خروجی آب چشمه لنگان تامین شود.

رییس شورای شهر فریدونشهر با اشاره به اینکه اگر آب شرب از آب مصرفی فضای سبز جدا شود صنعت گردشگری این منطقه توسعه می یابد خاطر نشان کرد: طرح فضای سبز تپه تاتاشویلی در جنوب فریدونشهر به دلیل نبود آب مناسب چند سالی است که رها شده و با اجرایی شدن این طرح دوباره احیا می شود.

وی تصریح کرد: شورای شهر برای پیشبرد اهداف خود و همچنین ایجاد شادابی و ارتقای روحیه شهروندان، کمیسیون‌های فرهنگی و کمیته شهروندی را تشکیل داده که می توان به تسهیل آداب و رسوم ، رفتارهای اجتماعی شهر و همچنین رفع معضلات و مشکلات اجتماعی اشاره کرد.

  1. شهریار گفت:

    با سلام و خسته نباشید به مدیریت پونه زار—-اگر نظر مرا دوباره حذف کنید با تمام علاقه ای که به شما دارم سایتتون را فراموش میکنم– مگه قرار نیست همه نظر بدن /پس چرا نظرات را حذف میکنید ؟؟———-آقای گوگونانی من متوجه نشدم که ارتباط آب شرب ، غیر شرب و صنعت گردشگری چیست ؟ لطفأ بیشتر توضیح دهید——در ضمن کمیته شهروندی و غیره که فرمودین از قبل بوده!!!!!!———-و آیا پارک سراب و سطح شهر جای کار نداره که سمت تپه ی تاتاشویلی درجنوب فریدونشهر رفتین؟
    در تمام حرف ها و مصاحبه ها ، شما فقط از گردشگری صحبت میکنید.
    درسته که واژه ی گردشگری و توریسم و توریست کلمات دهن پر کنی هستن ولی ژست عالی با جیب خالی که نمیشه –میدونید چقدر باید هزینه کنید تا زیر ساخت های این کار محیا بشه تازه بعد سراغ خود فضای سبز برویدبرادر من فاصله شهر تا تپه تاتاشویلی را باید آسفالت کنید -بعد روشنایی ، سرویس بهداشتی ، طراحی و اجرای فضای سبز و …….. اگه یه نفر بعنوان گردشگر وارد یک شهر بشه و در ورودی شهر زیبایی و نظم ببینه تا آخر همه چیز برایش زیبا خواهد بود اما اگر در ابتدای شهر با چهره زشت بافت شهری یا یک بی نظیمی مواجه بشه مثل خیابانهای پر از چاله ی شهرما تا آخر به بدی از آن شهر خواهد گفت–پس خود شهر را دریابید که دلمان بیاید عوارض بدهیم.

Go to TOP