چاپ خبــر

خدا کند که بیایی…/گزارشی از جشن میلاد مهدی موعود در فریدونشهر

جمعه ها از پی هم می آیند و ما دست های دعا به آسمان برمی داریم و از سختی روزگار می گوییم و از روزهای غریب نبودنت، و در دل آرزو می کنیم که آخرین جمعه بی تو را سپری کنیم… چه تقارن فرخنده ای که روز میلادت با روز جمعه یکی می شود و بغض نبودنت در پس اشک شوق به دنیا آمدنت پنهان می شود…امید که زودتر بیایی و ما را برهانی…

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ همه ساله در شب میلاد امام زمان (عج) مردم فریدونشهر جشنی بزرگ برای میلاد او که صاحب زمان است می گیرند. در این جشن همه دعوتند از کودک و جوان گرفته تا میان و کهن سالان. میزبان اصلی خود منجی عالم است و خدمتگذاران عاشق او با شربت و شیرینی و پخش نذر های خود به پذیرایی از مهمانان می پردازند.

در این جشن همه به میهمانی می آیند و خیابان های شهر از قدوم مبارک عاشقان وی، پر می شود و به زیبایی نام مقدسش، همه جا آذین بسته می شود.

فریدونشهر هر ساله میعاد گاهی به بهانه این میلاد برای منتظرانی می شود که برق نگاهشان با نور چراغان در شهر، آمیخته شده و به امید ظهور چنان می درخشند که گویی روشنی ای از آن نور الهی دیده اند.

 

بخشی از  تصاویر این میلاد و جشن در شب نیمه شعبان فریدونشهر، در سالروز ولادت آخرین نجات دهنده و هدایت کننده بشریت به دوستداران و چشم انتظاران او تقدیم می شود:

  1. سلام و سپاس فراوان از آقای رحیمی عکاس گل

  2. عمو گفت:

    سلام متشکرم از اطلاع رسانی و بروز بودن سایت فریدونشهر عالی …

  3. ارش گفت:

    تشکر از اقا محسن گل.و خسته نباشید به داش اکبر و مصطفی طرقی و پدر زحمت کش انها

  4. زهرا گفت:

    عکسا مال پاسال نیس آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Go to TOP