چاپ خبــر

اجرای سه طرح ترافیکی با اعتباری افزون بر 330 میلیون ریال در فریدونشهر

اجرای سه طرح ترافیکی با اعتباری افزون بر 330 میلیون ریال در فریدونشهر

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ حسین گوگونانی رئیس شورای شهر فریدونشهر گفت:اجرای خط کشی کلیه معابر و خیابان های فریدونشهر به طول 14350 متر ، خط کشی محل عابر پیاده در محل های پرتردد شهر و همچنین نصب سرعت گاه در خیابان های پرتردد شهر و جلوی مدارس را از جمله مهمترین طرح ها خواند و افزود : نصب یک دستگاه دوربین کنترل ترافیک در خیابان شریعتی هم با اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال در دست بررسی و پیگیری است.

  1. علیرضا گفت:

    خط کشی در جلو مدارس در این فصل یعنی اتلاف بودجه شهرداری . چون تا مهر ماه که دانش آموزی وجود ندارد و تا موقع باز گشایی مدرسه ها هم خط کشی ها پاک شده اند .
    این اشتباه را اداره راه و ترابری هم در مسیر فریدونشهر به خمسلو انجام داده است . ای کاش کمی با برنامه و حساب شده کار می شد.

  2. سلام علیرضا حرف درستی می زنه متاسفانه خط کشی ها موقعی صورت میگیره که مدارس تعطیله یا موقعی که برف و باران شروع می شه که یا بزودی پاک میشه یا پوشیده ازبرف

  3. مهندس گفت:

    به نظر من هم با این کارا بودجه شهرداری داره هدر میره. اگه یه نگاهی به وضعیت آسفالت سطح شهر بندازید متوجه میشید که دست انداز ها و چاله ها در بعضی جاها با رنگ پرشده و اصلا هم معلوم نیس.
    در ضمن خط کشی زمانی باید صورت بگیره که آسفالت وضعیت مناسبی داشته باشه اینجوری انگار تو جاده خاکی خطکشی انجام شده باشه.
    در مورد سرعت گیر باید بگم تنها موردی بود که به این سرعت اجرایی شد چرا طرح های دیگه به این سرعت انجام نمیشه؟؟؟؟ و همچنین تابلوهای سرعت گیر اصلا دید نداره و بهتر بود سمت بلوار بود.دو سه روز اول هم که اصلا رنگ نداشت بیچاره کسی که اطلاعی از وجود سرعت گیر نداره و ازش میپره وای به حال ماشینش.کارای مهمتر و اساسی تری هم هس

Go to TOP