چاپ خبــر

پیامک انتقاد آمیز یک مربی به عادل فردوسی پور+متن پیامک

مربی سابق تیم ملی ایران پیامکی انتقاد آمیز به عادل فردوسی پور ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا بعد از حمایت هایی که عادل فردوسی پور از کارلوس کی روش انجام داد که اوج این حمایت ها شب گذشته و در برنامه 2014 مقابل کفاشیان انجام شد، برخی از اهالی فوتبال نسبت به این مجری – تهیه کننده تلویزیون انتقادهایی را مطرح کردند. حتی نادر فریاد شیران مربی سابق تیم ملی شب گذشته پیامکی به تلفن همراه فردوسی پور ارسال کرد. متن این پیامک به دست خبرنگار دانا رسیده است که در زیر این پیامک گلایه آمیز را می خوانید:

آقای فردوسی پور خدا قوت به شما و همکاران محترم

خدا وکیلی شما عملکرد مربیان تیم های کلمبیا، مکزیک، الجزایر، شیلی و …با عملکرد مربی ایران و مبلغ دریافتی ایشان مقایسه کنید. تحول ایجاد شده در تیم ما و آن تیمها قابل مقایسه نیست.بخصوص اینکه اکثر بازیکنان تیم ملی ایران در دور بعدی جام جهانی نمی توانند حضور داشته باشند ولی مربیان تیم های ذکر شده تیم هایشان را جوان کردند ولی ما چی؟!

با حمایت های بی حد شما از کی روش افکار عمومی را تغییر دادید و مربی ایرانی تبدیل به موتور گازی شد و کی روش بنز! تردید نکن که شما در افکار عمومی بسیار نقش دارید. بد نیست مبلغ دستمزد مربیان این تیم ها را با دستمزد کی روش هم مقایسه کنید. شب خوش

Go to TOP