چاپ خبــر

مصوبات کمیته سوخت شهرستان فریدونشهر

جلسه کمیته سوخت شهرستان فریدونشهر به ریاست سرپرست فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ در این جلسه موضوعات ذخیره سازی سوخت نفت سفید و همچنین نحوه توزیع و قیمت سیلندرهای گاز مایع (اتان گاز) روستایی و عشایری بررسی گردید. و پس از تبادل نظر موارد زیر مقرر گردید.

1-کلیه ادارات و ارگان ها نسبت به ذخیره سازی سوخت اقدام لازم را بعمل آورند .

2-اداره آموزش و پرورش شهرستان در اسرع وقت نسبت به دریافت حواله نفت گاز مورد نیاز مدارس شبانه روزی مصیر و اسلام آباد و همچنین نفت گاز دیگر مدارس اقدام و در شهریور ماه نسبت به تحویل گرفتن از فروشنده و ذخیره سازی اقدام نماید .

3-مقرر گردید حواله های موردی روستائیان و عشایر در مورد سوخت نفت سفید از طریق بخشداری ضمن هماهنگی با شرکت نفت ناحیه داران و مشخص کردن جایگاه مربوطه انجام گیرد .

4-اداره امور عشایر ملزم به نظارت به توزیع مطلوب و همچنین رعایت قیمت مصوب در بحث سیلندرهای گاز عشایر می باشد .

5-به منظور مدیریت نحوه توزیع گاز مایع روستایی و لحاظ صرفه آن برای حمل و توزیع کنندگان مقرر گردید با محوریت (اتحادیه تعاونی روستایی جلسه ای جهت آنالیز قیمتها با حضور رئیس اداره صنعت معدن و تجارت و مسئول اتان گاز تشکیل و موارد به کمیته سوخت جهت اتخاذ تصمیم ارائه گردد .

6-نظر به وضعیت نامطلوب جایگان بنزین و نفت گاز فریدونشهر مقرر گردید شهرداری فریدونشهر در اسرع وقت نسبت به بهسازی جایگاه در راستای دستیابی بر شاخصهای در حد استاندارد اقدام نماید . لازم به ذکر است در صورت عدم اقدام لازم درجه جایگاه و همچنین کارمزد آن کاهش خواهد یافت.

Go to TOP