چاپ خبــر

آغاز طرح نشاط و پویایی در هلال احمر فریدونشهر

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونشهر از آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جمعیت هلال احمر فریدونشهر با شعار نشاط و پویایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر به نقل از خبرگزاری مهر؛ سید حمید رضا موسوی در آیین افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت در جمع پیش آهنگان، اعضای دادرس و اعضای فعال جمعیت هلال احمر فریدونشهر اظهار داشت: هلال احمر نمادی پیش رو در امر کمک رسانی قلمداد می شود که در قالب رفتارهای بشر دوستانه، عام المنفعه، رفتارهای مهرورزانه و انسان دوستانه به ارائه خدمات می پردازد.

وی با بیان اینکه راهبرد مادر جمعیت هلال احمر جذب جوانان است ، افزود: در صدد هستیم از ظرفیت، توانایی و استعداد جوانان در راستای توسعه و گسترش فعالیت های جمعیت هلال احمر به صورت بهینه و داوطلبانه استفاده شود.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونشهر تصریح کرد: برنامه غنی سازی اوقات فراغت جوانان همه ساله در تمام شعب سراسر کشور اجرا می شود که در سال جاری به بحث آموزش محوری امتیاز وِیژه ای داده شده و سعی شده است در این طرح این بحث برجسته تر مطرح شود.

وی بیان کرد: در این طرح امداد و کمک های اولیه، چادرزنی، اسکان اضطراری، آموزش مهارت های زندگی و آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت شغلی از جمله برنامه هایی است که برای نوجوانان و جوانان شهرستان فریدون شهر در طرح تابستانه تعبیه شده است.

موسوی گفت: برای شرکت کنندگان در این دوره ها اردوهای فرهنگی – زیارتی در سطح شهرستان، مسابقات امداد و نجات در سطح استان و شعب ها، برگزاری جشنواره و مسابقات کتاب خوانی و مفاهیم دینی و اعتقادی، بازدید از اماکن تاریخی، صنعتی، علمی و تحقیقاتی و صنایع این شهرستان از برنامه های فرهنگی و اجتماعی این طرح است.

Go to TOP