چاپ خبــر
مدیرکل پست اصفهان خبر داد:

نصب پلاک های پستی جدید در شهرستان فریدونشهر تا سه ماه آینده

مدیر کل پست اصفهان گفت: قرار است برای شهرستانهای فریدن، فریدونشهر، بویین و میاندشت، سمیرم و آران و بیدگل طرح نصب پلاک های جدید تا سه ماه آینده اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید سعید رجالی در جمع خبرنگاران افزود: هفت میلیون و 666 هزار مرسوله نیز در این مدت وارد استان شد.

وی اضافه کرد: در این مدت به طور متوسط روزانه 85 هزار مرسوله به استان اصفهان وارد و 90 هزار مرسوله از استان صادر شده است.
وی با بیان اینکه در بهار امسال تعداد 29 هزار و 685 مرسوله خرید اینترنتی به استان وارد شده است، افزود: این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش نشان می دهد.
مدیر کل پست اصفهان ادامه داد: 89 هزار مرسوله خرید اینترنتی نیز در این مدت از استان خارج شد.
وی گفت: دو سرویس جدید TLS(توزیع در زمان مقرر) و کرایه در مقصد در این مدت راه اندازی شد و 16 هزار فقره مرسوله از طریق سرویس TLS و یکهزار و 478 فقره مرسوله با سرویس کرایه در مقصد توزیع شد.
رجالی اضافه کرد: تا پایان سال جاری 15 سرویس و خدمت جدید در این اداره کل راه اندازی می شود.
وی همچنین به قرارداد اداره کل پست استان با شهرداری اصفهان در زمینه نصب پلاک های جدید گفت: این قرارداد یک تعهد 9 ماهه است تا همه پلاک ها با عملیات به هنگام سازی، در مناطق یک، سه، پنج و 12 شهرداری نصب شود.
وی تعداد مکانهایی که پلاک های جدید شهرداری باید در آنجا نصب شود را 292 هزار برشمرد و افزود: در شهر اصفهان یک میلیون و 400 هزار مکان برای نصب پلاک وجود دارد.
مدیر کل پست اصفهان ادامه داد: قرار است برای شهرستانهای فریدن، فریدونشهر، بویین و میاندشت، سمیرم و آران و بیدگل نیز این طرح تا سه ماه آینده اجرایی شود.
وی همچنین از توافق اداره کل پست اصفهان با پست بانک ایران خبر داد و افزود: بر این اساس ارائه خدمات بانکی و عملیاتی مانند پرداخت قبوض، پرداخت وجوه و بازاریابی بانکی در باجه های پست انجام می شود

 

Go to TOP