چاپ خبــر

با تمام توان شهرداری فریدونشهر در حال ارائه خدمات و انجام پروژه ها است

بعد از استعفای عبدلرضا سپیانی از سمت شهردار فریدونشهر و طولانی شدن روند انتخاب شهردار جدید توسط شورای اسلامی شهر فریدونشهر و با توجه به کمبود زمان برای انجام فعالیت های عمرانی با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان، مردم فریدونشهر نگران شرایط بوجود امده و احتمال تاثیرات منفی این روند بر پیشرفت و ارائه خدمات شهرداری شده اند.
به همین دلیل گفت و گوی کوتاهی با سرپرست شهرداری داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ سرپرست شهرداری فریدونشهر ضمن تبریک ماه پر فضیلت رمضان به مردم فریدونشهر با اشاره به سال عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: برنامه ها، خدمات و مصوبات شورای اسلامی شهر، طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است و آمار و ارقام نشان می دهد پیشرفت پروژه های در حال انجام و برنامه ریزی شده در حد بسیار مطلوب است که دلیل این امر، همراهی شورای شهر، تلاش مجدانه پرسنل و کارگران شهرداری و رقابت پیمانکاران برای انجام خدمات با کیفیت و کمیت مطلوب است.

بیژن پاشایی ضمن تشکر از صبر و حمایت مردم فهیم فریدونشهر از شهرداری در انجام وظایف خود گفت: مسئولین واحد های مختلف شهرداری با درک شرایط و با احساس مسئولیت بالا در حال تلاش برای خدمت صادقانه به مردم هستند.

pashaei4

وی در ادامه تصریح کرد: پایین آوردن هزینه ها در راستای دستورات مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی از مهمترین اهداف بنده تا زمان داشتن این مسئولیت خواهد بود و نیز سعی داریم کارهای زیربنایی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم که به خواست و تایید شورای شهر تا به امروز در این مورد موفق بوده ایم. وی از انجام قطعی طرح آسفالت ریزی به میزان 5 هزار تن در طی چند هفته آینده خبر داد و تاکید کرد که مصالح مورد نیاز این طرح آماده و منتظر زمان مناسب برای اجرا هستیم.

pashaei

مسئول امور مالی شهرداری فریدونشهر در پایان با اعلام اینکه سعی داریم به جای شعار دادن، صادقانه و بدون بزرگ نمایی کار کنیم و تمام نیروی خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار ببریم خاطر نشان کرد: مردم شاهد فعالیت شبانه روزی کارگران و پیمانکاران در سطح شهر برای ارتقای خدمات شهری هستند و امیدواریم بتوانیم در پایان فصل کاری گزارشی جامع از میزان پیشرفت پروژه ها و انجام خدمات به مردم بدهیم.

 

 

  1. باتشکر فراوان ازجناب آقای بیژن پاشایی
    به نظر اینجانب شورای محترم و بزرگوار شهر فریدونشهر می تواند از ایشان به عنوان یکی از گزینه های شهرداری استفاده کند
    1-بسیار فعال و پر تلاش می باشند
    2-از بدنه خود شهرداری می باشند
    3-مورد اقبال کارمندان شهرداری خواهد بود
    4-با توجه به حضور تقریبا دو دهه در شهرداری ،بر تمام امور شهرداری اشراف کامل دارند
    5- با توجه به اینکه تا به حال کمتر از خود کارکنان شهرداری در این پست استفاده شده است انگیزه ای خواهد بود برای کارکنان شهرداری در جهت بروز توانایی ها و رویکرد مثبتی خواهند داشت
    در پایان از زحمات کارکنان خدوم شهرداری تشکر می نمایم

  2. اقای پاشایی دارای مدرک کارشناسی واشنا به تمام امور شهرداری می باشند وبه جاست ازایشان
    جهت مدیریت شهری استفاده گرددونیز باعث همگرایی واتحاد بین کارکنان شهرداری نیز خواهند شدکه
    یکی از عوامل مهم ارائه خدمت صحیح خواهد بود .
    از تمام کارکنان زحمت کش شهرداری تشکر می گردد

  3. ازجمله خصوصیاتی که ایشان برای تصدی مسولیت شهرداری فریدونشهر دارند عبارتست از:
    1 جوان و پر انرژی بودن
    2 اشرافیت کامل به قسمتهای مختلف شهرداری خصوصا درآمدها و اعتبارات
    3 تعامل خوب و سازنده با کارکنان شهرداری و شورا
    4 رفتار مناسب و اخلاق خوب ایشان با ارباب رجوع و مردم

  4. .... گفت:

    چ قدرم كه زحمت كشن
    ما پنج ساله براي اين دشت ناهموار چهارصد دستگاه شرقي يا ب اصطلاح چاله ي محل زندگيمون داريم ميريمو ميايم بلكه برامون صاف كنن هنوز خبري نشده.
    ب اميد روزي ك كسي ب فكر بيفته

Go to TOP